- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
De, akkor a cikk tulképp kiket, hány embert szólít meg? Az elenyésző számú villanyautós pár százalékát? Na, ettől nem fog fellélegezni a Föld. Úgy is fogalmazhatnék, hogy környezeti szempontból tök mindegy. Ha pedig olyan számban lesznek villanyautók, amennyinél számítana, akkor a legkisebb probléma lenne az, hogy hatékony-e az akkukapacitásuk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dabadab
titán
Egyébként az a helyzet, hogy az, amit a cikk feszeget, hogy miért drága és nagy hatótávolságú villanyautók vannak kicsi és olcsó darabok helyett, arra úgy tűnik, hogy az az egyszerű válasz, hogy mert ez az, ami kijön a matekból.
A villanyautó drága. Megy szépen lefele a felára, de jelenleg drága. Abban a szegmensben, ahol a két másodperc alatti 0-100-zal lehet villogni, ott nem feltűnő a felára, de a városi kisautóknal brutális. Ezért volt jó ötlet Muskéktól az, hogy olyan szegmenst céloztak meg, ahonnan nem árazták ki magukat rögtön és ahogy olcsósodott a technika, úgy mennek egyre lejjebb. Igen, a Tesla 3 a maga 18 milliós kezdőárával még mindig nem az a kimondott népautó, de a tendencia látszik. Kis városi rohangálóba meg majd akkor lesz értelmes elektromos, ha meg tudják csinálni, hogy ne kerüljön az háromszor annyiba, mint a benzines társa - de ez egyelőre nem megy, ha meg már sokkal drágább, akkor nincs értelme azon fogni arányaiban elég kevés pénzt, hogy kispórolják belőle az akkut meg az extrákat.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
arnyekxxx
veterán
Azt az állítást óhajtottam megcáfolni, mely szerint a probléma az anyaggal az, hogy túl fővárosi-központú.
Amit irtál az mivel cáfolta?amit vagy nem olvastál végig, vagy vidáman ignoráltad
arra reagáltam amire akartam, nem tudtam, hogy kötelelező minden bekezdéshez irni valamit ha az elsőre reagáltunk.