Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Bog #97 üzenetére

    Egyébként az a helyzet, hogy az, amit a cikk feszeget, hogy miért drága és nagy hatótávolságú villanyautók vannak kicsi és olcsó darabok helyett, arra úgy tűnik, hogy az az egyszerű válasz, hogy mert ez az, ami kijön a matekból.
    A villanyautó drága. Megy szépen lefele a felára, de jelenleg drága. Abban a szegmensben, ahol a két másodperc alatti 0-100-zal lehet villogni, ott nem feltűnő a felára, de a városi kisautóknal brutális. Ezért volt jó ötlet Muskéktól az, hogy olyan szegmenst céloztak meg, ahonnan nem árazták ki magukat rögtön és ahogy olcsósodott a technika, úgy mennek egyre lejjebb. Igen, a Tesla 3 a maga 18 milliós kezdőárával még mindig nem az a kimondott népautó, de a tendencia látszik. Kis városi rohangálóba meg majd akkor lesz értelmes elektromos, ha meg tudják csinálni, hogy ne kerüljön az háromszor annyiba, mint a benzines társa - de ez egyelőre nem megy, ha meg már sokkal drágább, akkor nincs értelme azon fogni arányaiban elég kevés pénzt, hogy kispórolják belőle az akkut meg az extrákat.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák