- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Ha benyomom a kis hidraulikus kor a pofakat mozgatja nem a “generator uzemmodot” kapcsolja be...arra ott van a flepni a kormany mogott amugy...full masik rendszer.
Próbáld meg azt a flepnit egy kicsit nyomkodni, mert azzal tudod beállítani az egypedálos üzemmódnál (vagyis nem kell nyomni a fékpedált, a gázpedállal intézel mindent, kb. mint a dodzsemeknél ) a lassítás nagyságát.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ööö, igazából valószínűleg pont a "generátor üzemmódot" kapcsolja be, mint a legtöbb e-autó. Van egy általában érezhető pont a fékezés során ott, ahol már ténylegesen a tárcsákat használja, de amíg a pedálerő által elérhető lassulást összehozza a motor ellenállása, addig nem működnek a klasszikus fékek. Annyira össze van kötve a két rendszer, hogy az ID.3 adaptív tempomat esetén lassulásnál konrkétan maga húzza be a fékpedált a talpad alól.
Mondjuk ez annyiból mindegy is, hogy bármilyen üzemmódban is közlekedsz, az elektromotor ellenállása mindenképpen kíméli a fékeket, az általános 30k kilométeres fékbetét-ciklus helyett a tapasztalatok ennek minimum a dupláját mutatják, tehát az a megállapítás helytálló, hogy ha a fékpor miatt aggódsz, akkor ez az aggodalom egy e-autónál nem kéne nagyon szívbemarkoló legyen.
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
nagyúr
Egy nem igaz. Először a generátor üzem kapcsol be (brutál tud fékezni). Ha nem ugrik eléd valaki, vagyis nem vészfékezel, akkor gyakorlatilag a hidraulikus fékkörnek semmi dolga, max az utolsó pár méteren, amikor csak rögzíti már az autót, de akkor meg minimális a kopás. Egy elektromos autóban simán elmegy 100k km-t egy fékbetét garnitúra...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
PDA_FAN
tag
Azt hiszem, a fékpedál kontra generátor üzemmódot kiválóan leírja Karotta a Porsche Taycan tesztjében (mellesleg a hibrid Prius is a fékre lépve először generátor üzemmódba kapcsol, pedig az nem is tisztán villanyautó):
"Muszáj átlépni a fékpedálra, ami persze ilyenkor még nem a hagyományos féket aktiválja; a Taycan 270 kW-tal tud lassítani és visszatölteni a villanymotorjaival. Ezzel most nehéz mit kezdeni, de illusztrálom. A jelenlegi 911-es Porsche 3,4 literes boxermotorjának csúcsteljesítménye 261 kW. Az kb. 350 lóerő. Vagyis a Taycan úgy tud a fékeinek a használata nélkül, elektromosan lassulni, mintha egy padlógázon nyelezett 911-es húzna minket visszafelé. Ezt képzeld magad elé, ha mered! Állítólag az esetek bő 90%-ában nem is csinálnak a 10 dugattyús fékszörnyek semmit, a közlekedésben egyszerűen nincs dolga a mechanikus féknek."
Itt a link: totalcar.hu/tesztek/2019/10/14/porsche_taycan_turbo_s_teszt/
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Projektor topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okos Otthon / Smart Home
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Escape from Tarkov
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen