- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stard72
tag
2035-től az EU-ban nem lehet belsőégésű motorral ellátott autót eladni. Vagyis betiltják a kicsi benzinmotort is. Ha egy autó teljes élettartama alatti CO kibocsátást nézzük, akkor egy nagy elektromos SUV nem lesz zöldebb egy kicsi benzinesnél. Lehet, hogy nincs neki helyi kibocsátása, de akkor sem lesz kisebb CO lábnyoma.
-
Stard72
tag
Ha akkortól nem lehet eladni, már 7-8 évvel hamarabb leállítják a fejlesztésüket. Közben bármikor lehet olyan szabályt hozni ,ami ellehetleníti a használatukat. Itt van rögtön az üzemanyag adószintje, amit könnyedén emelhetnek bármeddig. Egy kis benzinessel,amit csak a városban használnak, nem nagyon mennek évente 10 ezer km-nél többet. Egy nagy SUV akkuja gyártása során lazán 10-15 év hátrányba kerül a benzissel szemben, soha nem hozza be,még ha csak tiszta energiával töltenék is.(Persze nem ez a helyzet szinte sehol Európában)
-
Stard72
tag
azért lehet összehasonlítani, mert ugyanúgy használják a elektromos SUV-t,mint a kis benzinest. A jelenleg kapható elektromos autók nem nagyon menenk el 300-350 km többet, sokan használják városon belül.Pont mint egy kis benzinest. Nincs Európában tiszta energia, talán a norvégoknál, de ők meg pont a hatalmas olajbevételeik miatt tehetik meg. Az is tény, hogy a kisebb autók helyett ma nem tudsz igazán kicsi elektromost venni, mert ilyet nem nagyon gyártanak. Tehát kényszerből ültetik az embereket nagyobb autóba, szerintem feleslegesen, mert ezzel nem mentik meg a Földet.
A globális termelést is neki kellene állni szabályozni, mert a németek pl rázúdítják a hálozatra hullámokban a megújuló áramukat, amivel komoly károkat okoznak a szomszédaiknak. Közben ettől még csak olcsó sem lett a dolog, hiszen a németeknél kétszeres áramár van, mint pl nálunk.
Ha már mindenáron a személyközlekedésen akarnak zöldülni, egyszerűbb lett volna a megtett kilométerszámot csükkenteni, olcsóbb is gyorsabb megoldás lett volna