Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Uzi74

    senior tag

    válasz <Adamsky> #82 üzenetére

    "A lényeg viszont változatlan: az EV térnyerésével - sajnos vagy sem, - egyre több ilyen böhöm nagy autó lesz, mert a technikát valahogy el kell maszkolni. A kecses, lapos szedánoktól, formás kombiktól búcsút inthetünk. Lesznek a SUV-ok (és ezek alfajai: CUV, CAV, stb.) meg az ilyen szopott-gombóc forma nélküli autók, mint pl. a Merci EQS."
    Ez sajnos jelenleg még igaz, mondjatok prémium kategóriás BEV-t100K EUR-ig , ami nem suv - porsche taycan és eqs csupaszon :) ? 2 éve még rosszabb volt a helyzet, minden SUV ellenérzésem ellenére rákényszerültem egy i-pace-re, még ez volt a prémium kategóriában a leglaposabb - inkább cross over, mint suv. (model S talán, de a beltér kérdőjelesen prémium). Hamarosan az IX4 talán betölti ezt az űrt meg talán az EQE lesz ilyesmi, később remélem jön majd egy EQC is ami nem suv, hanem C osztály alapú lenne.
    Azt is hozzá kell tenni, egy BEV-nél a nagyobb tömeg nem annyival pazarol jobban, mint egy ICE esetén a rekuperáció miatt. A légellenállás a fő negatívuma a suv formának, autópályán 25-30KWh/100 a fogysztás (ami miatt nagyobb akksi kell bele, mint egy más kasztniba kellene) .
    Egy EQS-el szerintem el tudnék élni, inkább mind model s, szopott gombóc ide vagy oda...

Új hozzászólás Aktív témák