- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Szerintem egy picit többet eszik így nyáron klímával fix 130-as tempóval. De ugye 130 km/h átlagsebességet max akkor mész ha neked 145 vagy 160 km/h az autópályás tempó és lehet haladni. A valóságban ha sebességhatárokat betartjuk akkor nyáron klímával ilyen 22-25 kWh lesz a fogyasztás, télen nyilván több.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... de ha figyelmesen olvasol az ocsóbb típusok futóművére írta a keményet ... "
Köszönöm az értő, és figyelmes olvasást!" ... a borulásos balesetek jóval gyakoribban SUV-ok esetén - főleg az USA-ban a lágyabbra hangolt futóművel."
+ 1" ... a behorpadás mértéke nem sokat mond a biztonságról, sőt az komoly energiaelnyelő funkcióval rendelkezik."
Ezen én is jót szoktam mosolyogni, mikor valaki egy koccanás után azzal, hogy, hogy az övén "egy karc sincs", a másik pedig "rommá tört". Az ilyen esetekben látható** sérülés sok esetben nem mutatja az adott jármű valódi képességeit.** itt jegyezném meg, hogy a műanyag lökösök sokszor szinte sérülés nélkül megússzák a koccanást és a formájukat is visszanyerik, de a mögöttük lévő mindenféle energiaelnyelő elemek már közel sem biztos. Ezt a saját autómnál volt "szerencsém" megtapasztalni.
A lényeg viszont változatlan: az EV térnyerésével - sajnos vagy sem, - egyre több ilyen böhöm nagy autó lesz, mert a technikát valahogy el kell maszkolni. A kecses, lapos szedánoktól, formás kombiktól búcsút inthetünk. Lesznek a SUV-ok (és ezek alfajai: CUV, CAV, stb.) meg az ilyen szopott-gombóc forma nélküli autók, mint pl. a Merci EQS.
A "villanyság" szerintem akkor fog beérni, mikor majd újra áldozhatunk a design oltárán egy kis hatótávot, mert már annyit el tud menni bármelyik, hogy nem lesz gond 50-100 (vagy több) km mínusz.
[ Szerkesztve ]
-
paatrick
őstag
Nem tudok németül, így ezt nem tudom meg belőle. De az adatokból annyit látok hogy csak 1 literrel fogyaszt többet az X3. Csomagtér itt nincs írva, de megnéztem és az X3 550 liter, a 3 touring csak 497.
X3 7,8-as fogyasztás. Ennyit eszik az én VW Polom is pedig az kicsi kocsi.[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)