- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stard72
tag
Ha akkortól nem lehet eladni, már 7-8 évvel hamarabb leállítják a fejlesztésüket. Közben bármikor lehet olyan szabályt hozni ,ami ellehetleníti a használatukat. Itt van rögtön az üzemanyag adószintje, amit könnyedén emelhetnek bármeddig. Egy kis benzinessel,amit csak a városban használnak, nem nagyon mennek évente 10 ezer km-nél többet. Egy nagy SUV akkuja gyártása során lazán 10-15 év hátrányba kerül a benzissel szemben, soha nem hozza be,még ha csak tiszta energiával töltenék is.(Persze nem ez a helyzet szinte sehol Európában)
-
Tigerclaw
nagyúr
Raadasul valoszinuleg tolnak meg azon a datumon par evtizedet. Az EU-ban a ket legnagyobb autogyarto orszag diktalja a tempot es ha azt latjak hogy nincs meg az a fizetokepes kereslet az elektromos autokra, mint korabban a benzines, gazolajos verziokra, visszakozni fognak. Par evig meg noni fog a kereslet, aztan egyszeruen falnak megy, ahogy elfogynak a penzesebb vasarlok. Jelenleg ugy tunik, hogy barmennyire is esik az akkupackok ara, barmennyire is olcsobba valik fajlagosan az elektromos autok gyartasa a volumen emelkedesevel, nem szandekoznak arat csokkenteni. Illetve ne felejtsuk el, hogy a jelenlegi biztato - bar a teljes kepet tekintve tovabbra is apro merteku - e-car eladasok is csak komolya artamogatas mellett jottek letre, amit nem lehet fenntartani sokkal nagyobb volumen eseten. Gyakorlatilag nem latni, hogy mire van valodi fizetokepes kereslet. Ha meg a benzinesek arat novelik, azzal sok vevot vesztenek azon az oldalon es jovel kevesebbet nyernek a masik oldalon. Nyugat-Europaban a donteshozok nem latjak, hogy Europa deli, keleti fele masik vilagban el, viszont az autogyartok eleg hamar rajonnek hogy nem jo bolt ilyen nagy tempoban atallni. Sot valoszinuleg az autogyartok ugyanugy tisztaban vannak a realitassal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...