Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tzsolesz

    nagyúr

    válasz [CS]Blade2 #316 üzenetére

    Ez csak egyoldalú. Mivel az ATI-n szépen futnak az NV-re optimalizált játékok is.

    Például: Eddig is megvettem az NV logo-s játékokat, hisz tudtam velük játszani szépen.

    Itt más lesz a helyzet szerintem. :U

    Abu85: Elárulnád milyen féle játék az a Stormrise?

    Aggregátor: Ezzel azt akarod mondani, hogy a 9500 jobb kari mint a 9550? :Y Legalább is jobb karit lehet belőle csinálni? :F Elég érdekes döntés volt ez az ATI-tól....
    Képesek voltak 9500 néven kiadni a 9700-at. A 9550 meg csak egy hibás 9600. :W Pedig a száma nem ezt diktálná...

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz [CS]Blade2 #316 üzenetére

    Nem készült még pontos leírás a játék technológiájáról, de szerintem arról lehet szó, hogy egyszerűbb és gyorsabb az objektumokat GS-sel másolgatni és alakítgatni, mint egyenként betöltögetni. Ha az utóbbit választanák akkor az AMD karikon is kifeküdne a program. Igazából a GS segítségével elérhető eljárások sebességnövelést célozzák. Igazából a Doom 3-ban átírhatnák a Stencil Shadow Volume számítást Geometry Shaderre, akkor nem lenne terhelve a proci, illetve a graf chip Z fill-rateje. Emellett 50 FPS helyett 250-nel futna. :D Gondolom, ha nyílt lesz az ID Tech 4 forráskódja akkor valaki neki is fog esni.

    Nézd ez jövőre tulajdonképpen így lesz. Ha a Mirror's Edge-ben szeretnél full élményt akkor menned kell a boltba egy GF GTX 200-ért a physx miatt. Ha a DX10.1-es játékokba akarod a plusz grafikát akkor meg venni kell egy Radeon HD 4000-et.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák