- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunluki
senior tag
válasz Medocsabi #37 üzenetére
Nyilván nem, de egy kellemes mellékhatásuk a környezetvédelem, feltéve ha teljesülnek az előző hsz-em utolsó bekezdésében lévők.
Egy ICE motor mindig is tolni fogja magából a mocskot, ahogy egyre jobban kopik egyre inkább. Egy EV lehet iszonyat mocskos ha szénből kapott árammal megy, de megvan a lehetőség rá hogy megújulóból töltsék, akkor egészen másképp áll a helyzet. Az üzemanyagot ugyanúgy fel kell hozni, finomítani, szállítani és a legvégén elégetni, ez iszonyat mennyiségű energiát/szennyezést igényel. Nyilván az áram se röppen bele a kocsiba szép szóra, de jóval egyszerűbb és kevésbé macerás mint a benzin/dízel.
[ Szerkesztve ]