Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz tlac #23 üzenetére

    A DP-vel való bohóckodás a különbség. Emellett a GeForce-okra általánosan jellemző, hogy ha nem DX11-es a program, akkor a rasztermotor csak minden ötödik órajelen dolgozik. Ez tervezőprogramokban gond lehet a teljesítményre nézve.

    (#32) Fiery: A régi idők mások voltak. Ma a normalizált tranzisztorköltség nagyon keveset csökken, és ezért nem adnak már 500 mm^2-es chippel szerelt top karikat. A 28->20 nm-es váltás lesz ebből a szempontból az eddigi legrosszabb. Semmit sem változik a normalizált tranzisztorköltség ... ISSCC-ről
    Mostantól okosabban kell építkezni, mert a fizika lekorlátozza a lehetőségeket. Ráadásul a VGA-piac tipikusan gyenge nyereséghányaddal rendelkezik.

    (#43) Rebourne: Nem jók PhysX-re. Jók lehetnek grafikára, mert a DX11.1 már engedi a 64 bites precizitást, csak annyira nudli ebből a szempontból a többi kártya, illetve a Titán is alapbeállításon, hogy senki sem fogja használni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák