- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CptMisi
őstag
sokáig ragozod még? nem azért mondom, de nekem anno, mielőtt megvettem volna a CM690esem észre sem vettem, míg nézelődtem, mert egy elég visszafogott külsejű ház...na most, ha láttam volna egy ilyen reklámot, akkor megnézem, hogy mit tud ez a ház, hogy ilyen reklámot csináltak hozzá / minden oldalon cikkeznek róla, úgyhogy elég sok ember figyelmét felkeltették vele, úgyhogy nincs igazad, hogy nem jó marketing, mert a marketingnek ez a célja....árcsökkentés nem marketing...
AXisBOLD: észre se vetted, és felkeltette a figyelmed a hír...szóval annyira mégsem szánalmas, mert elérték, amit akartak
bartucc: így is fogynak szépen a CM házak, nem azért csinálták, hanem hogy felfigyeljenek rá az emberek, hogy van CM690 A II...
Amanda Gift tényleg jól néz ki
[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Gergo88
tag
Ez nem erről szól. A lényeg hogy a Cooler Master név a jövőben több ember figyelmét keltse fel ezzel növelve a potenciális vásárlók számát. Mostantól amikor valaki meglátja azt hogy "Cooler Master házak", egyből beugrik neki hogy "jaa, anno azokkal a bulákkal reklámozták ezt a cuccot" és pontosan ez az amit el akartak érni.
CptMisi: Pontosan, amikor meghallja hogy hüvelygomba, mindig ez a hülye krém fog eszébe jutni, tökéletesen működik a marketing.
[ Szerkesztve ]
Basu gasu bakuhatsu busu basu gaido.
-
CptMisi
őstag
jah, béna vagyok, nem is kicsit...képzeld végignéztem pár weboldal kínálatát, itt jó külsejű házakat néztem, és nem akadt fent rajta a szemem 1. aztán megnéztem, mit tudnak azok, amik tetszettek, végül feljöttem fórumra, hogy megbizonyosodjak róla, hogy jót választok -e, itt olvasgattam a hsz-eket, és sokszor írták, hogy jó a 690, gondoltam megnézem...eleinte nem tetszett kinézetre(, de gondoltam majd átalakítom saját tetszésem szerint), belsőre igen, mikor előttem volt, már nagyon bejött...
nem azt mondom, hogy valaki csak ezért megveszi, mert az hülyeség, ez figyelemfelkeltésként működik...erre való a marketing
mellesleg: reklám->felkelti a figyelmet....a reklám pedig marketing, MINT EZ IS.... csak azért, mert látsz egy reklámot, szerintem semmit nem veszel meg...én hol mondtam azt, hogy azt vettem volna, amelyiknek jobb a reklámja? azt mondtam, hogy előbb felfigyeltem volna rá, mert reklámozzák, mint ahogy te is felfigyeltél a krémre...
és amúgy: nem, nem az volt a minimum, hogy megnéztem a gyártók honlapját, mert azzal sz@rt sem érek, ha éppen sehol sem kapni a terméket, vagy olyat nézek, amire nincs pénzem...hidd el, hogy egymás mellé rakva egy HAF932 hamarabb felkelti az érdeklődésed, mint egy CM690, és nekem az IS számít, hogy hogy néz ki, sehol sem mondtam, hogy csak az, ember...
Gergo88: erről beszélek, de nem mindenki érti....te is mindjárt "nagyon béna" leszel
[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Male
nagyúr
Nem veszek gépházat, én csinálok
...de amikor még vettem, akkor sem a mellette/rajta ülő nő alapján döntöttem... csakhogy a vevők nagyrésze nem olyan, mint a PH-függők... nem fogják hetekig nézegetni a weboldalakat, hogy egy-egy alkatrészt kiválasszanak a saját gépükbe. A legtöbb vevő nem igazán nézi a tartalmat, a külső többet számít neki... így keresnek rózsaszín notebookot (lényegtelen, hogy mi van benne, a fő szempont a szín), stb. Márpedig a külső megítélését erősen befolyásolja az is, hogy milyen környezetben reklámozzák.
Ráadásul mit jegyzel meg jobban? Az 53. fekete házat, vagy azt amelyiken Amanda Gift ült? -
CptMisi
őstag
olvass
"Kiterjesztett értelemben a marketing bármilyen gondolat, eszme, vagy személy eladását, megismerését, népszerűsítését szolgálja." b@zmeg már komolyan, elolvasod, amit írok?! mondom, nem azért vettem volna, mert ott ül rajta egy modell, csak hamarabb felfigyeltem volna rá, és ha megnézem mi az, megtudom, hogy jó ház, felkerül a listára... ezen mit nem értesz?! amúgy meg ismerősöm marketinges, reklámokat készít...akkor most mi van?"Csak azért írsz most mert anno CM házat vettél." szó nincs róla...
ne akard már megmagyarázni, pontosan te igazoltad a saját példáddal, hogy a hüvelygomba reklám felkelti a figyelmed, még ha nem is akarsz venni....
orbano, Gergo88, Male, Angel1981 is leírták, hogy ezzel elérik a céljukat, felkeltik a figyelmet, és ha nem tudsz egy házról, nem fogsz utánanézni, hogy na azt hogy értékelik...de így sokan meg nézik, hogy jó is az a ház, vagy csak a marketingje jó, és akkor rájönnek, hogy bizony jó a ház is, és akár meg is vehetik
részemről lezárva, nagyon idegesít, hogy egyrészt meg akarod magyarázni, hogy miért gondolom azt, amit...másrészt hogy hülyének állítasz be, az meg főleg, hogy el sem olvasod, amit írok, sőt másokét sem, mert többen is írták már, hogy nincs igazad
[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Angel1981
veterán
-
priti
addikt
Ha egy +10millás autó mellé odaállítanak egy pipit a reklámban, vagy a kiállításon azt még megértem, mert van üzenete. Vedd meg, erre buknak a jó nők stb.-stb., de hogy ráül egy PC házra
Az ilyen nők mindenre buknak, csak az otthon ülő kockákra nem, ha pc+jó nő egy képen, akkor már inkább egy ízléses üzleti notebook, vagy valami, ott még elmegy, de
ez így olyan, mint ha ráültették volna a puncikat egy gázkazánra , lehet, csak nagyon bután jön ki. Ezzel a kampánnyal max az ingyenpornó oldalak látogatószámát növelik nem az eladásokat. Legalább lennének meztelenek, akkor még azt mondom, hogy legalább láttam egy puncit, de így... max annyit, hogy "vidd már a csába onnan a görbe lábad hát nem látom, hogy el fog e férni ott a radim vazzeg "Hardverlesen
-
CptMisi
őstag
"Hiába a figyelemfelkeltés nem fognak többen ilyen házakat venni, ha az nem felel meg azoknak az személyes elvárásoknak amiket a házzal kapcsolatban támasztanak." most ha a ház tényleg jó, akkor milyen elvárásoknak nem felel meg? a jó ház adott, és azt reklámozzák így....most az, hogy ez mennyire jó módszer, azt nem minősítem, de lehet, hogy a házvásárlás előtt állók nagy része nem tudná, hogy van CM690 A II, most megnézték, és elmesélik másnak, és máris sokan tudnak róla, megnézik milyen ház az, és mivel jó, lehet, hogy megveszik....
most az megint egy másik dolog, ha csak egy webshopot végignéz(az emberek 90%a szerintem nem néz utána, hogy mit is vesz), és amelyik tetszik neki, azt megveszi, de ha előtte látott egy ilyet, talán ezt is megnézi....(reklám alapján dönteni meg tényleg szánalmas: ha egy akármilyen filmben codegen táp lenne a középpontban, akkor sem vennék)
önmagában tényleg sz@rt sem ér ez a reklámozás(ebben igazad van), de jó a ház, és sokak figyelmét felkeltette, így akár még többen is veszik majd meg
amúgy ez az egész reklám elsősorban Amerikát célozza meg, és ott biztos, hogy a sok gyökérnél beválik...de vannak is ilyen felmérések, mielőtt elkezdenék így reklámozni, hogy mi keltené fel a figyelmed egy bizonyos termék iránt....úgy látszik manapság ez
[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
7Heads Drago
veterán
Nem hat rád? Lehet...
A bankok hitelre buzdító reklámjaira is mindenki azt mondta hogy: Soha!
És mégis bedőlt neki az emberek 80%-a. Mert már a csapból azt folyt hogy nem gond hogy nincs pénzed, majd lesz.
Ez is pont ugyanolyan. A hormonok dolgoznak.
Nem mellesleg nincs képetek Amanda-ról szemből.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.