- Milyen processzort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Apple notebookok
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlytoo
aktív tag
Érdekes a téma. Én itt mindenkinek ajánlom a vezetéstechnikai tanfolyamot és a versenypályán történő gyakorlást, aki még nem tette meg. Lehet itt elméletezni, de semmit nem ér. Én versenyeztem korábban és voltam elég kemény vezetéstechnikai tréningen is. Ennek köszönhetően nagyon durva szituációkat kerültem el a közúton. Ahhoz viszont gyakorolni kell a veszélyes helyzeteket. Az valóban igaz, hogy nem fékezünk és manőverezünk egyszerre, de ez leginkább azoknak ajánlott, akik nem érzik, vagy kevésbé érzik az autót. Nekik egyébként a manőverezés sem ajánlott, mert az első reakciójuk az lesz, hogy elrántják a kormányt és nagyobb bajt csinálnak, mint amibe belekeveredtek. Tapossanak rá a fékre, aztán reménykedjenek.
Nekem az eddigi legnagyobb bravúrom az autópályán a tömeges balesetből való kikerülés sértetlenül. 5 autó bánta. Ott voltam a baleset közepén, amikor megtörtént. Én kijöttem karcolás nélkül. Mázlim volt elsősorban és tudtam alkalmazni az eddig gyakoroltakat. Egyébként jeges úton való megcsúszásnál nincs teendő, ha pl. első kerekes az autód. Egyszerűen nem tudsz vele mit kezdeni. A fék nem sokat ér, a kormányzás meg már annál is kevesebbet.
Nagyon sok embernél látom, hogy kanyarodásnál lenyomva tartja a kuplungot és mire egyenesbe hozza az autót utána engedi fel. Meg is szoktam kérdezni, hogy miért így csinálja?? Persze nem oktatási célzattal, csak nagyon nem így kellene csinálni. A másik, amikor a manuál váltón tartja a kezét vezetés közben. Nekik is el szoktam mondani, hogy ez miért egy rossz szokás.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Budakeszi, Páty, Telki, Budajenő, Zsámbék, Tök, Perbál topik
- Milyen processzort vegyek?
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen