- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
ezsolti
tag
Ezt itt tegyétek rendbe legyetek szívesek:
"A GPU Boost lényegében az AMD Radeon HD 6900-as sorozatban bemutatkozott PowerTune fordítottja. A GeForce GTX 680 TDP limitje lényegében maximálisra van állítva, ami a két darab hat tűs PCI Express tápcsatlakozó következtében 225 wattot jelent. A rendszer mindig az alap magórajelen kezdi meg a működést, de ha a terhelés nem komoly mértékű, és a GPU Boost belefér a fogyasztási keretbe, akkor a magórajel a terheléssel dinamikusan változik. Ez maximálisan +100 MHz-es emelést jelenthet az alapórajelhez képest. Az órajelváltás minimum 1 MHz-es mértékben valósulhat meg, azaz a GPU Boost mindig a terheléshez igazíthatja a magórajelet."
1006 (ez az alap?) és 1058MHz-et írtok feljebb. +100MHz van itt említve. Ha a max tdp-vel kezd akkor ha emelkedik az órajel mennyivel nő a fogyasztás?
Vagy ez a HPC limithez van hasonlítva? Úgy sem kerek a történet!Érdekes, hogy az AMD PowerTune pont fordítva működik, vagyis van egy alapórajel, ami nem növekedhet, hanem csak csökkenhet a fogyasztás minimalizálása érdekében. Éppen ezért -20 és +20 százalék között változtatható (ha a maximumon kezd, hogy mehet még +20-ba?) a Radeonok TDP limitje, ami az egyes termékeken más értékeket jelent, de az eddigi gyakorlat azt bizonyítja, hogy az AMD a 0%-os beállítást igyekszik úgy megadni, hogy a magórajel a játékok alatt stabil legyen, és sose ugráljon. Ezt elsősorban azért alkalmazza így a vállalat, mert az órajelváltás az egyes képkockák számítása között túl nagy is lehet, ami esetleg egy apró akadáshoz is vezethet. Ebből a szempontból az AMD szerint a legbiztosabb, ha alapértelmezésben stabil a magórajel, és ha a felhasználó esetleg inkább a fogyasztást részesítené előnyben, akkor nyugodtan eljátszhat a PowerTune csúszkájával. Az NVIDIA ezzel szemben a teljesítményt helyezi előtérbe. Érdemes azonban megjegyezni, hogy a GPU Boost órajelváltása nem túl nagy határok között mozog, így valószínű, hogy az egymás utáni képkockák számításában csak minimális különbségek lesznek."
Nagyon nem jól írtátok le amit akartatok. Sejtem, hogy mi lehet az értelme, de egy kicsit kusza!
Köszi a cikket!
[ Szerkesztve ]