Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #16939776 #18 üzenetére

    Valszeg 2013-ra már DX12-es grafikus magok lesznek.

    Az biztos, hogy a régebbi/mostani x86-ra írt játékok portolás nélkül nem fognak futni a Denver CPU-kon. Ezt esetleg az MS egy emulátorral meg tudja oldani, de az sebességbe kerül. Valszeg a legtöbb játéknál ez jó lehet, de pár igényesebbnél szükséges a portolás. Az NV-nek érdeke a játékokat portoltatni ARM-ra, mert a PC-gyártók nem tartanak igényt a VGA-ra, vagyis a legtöbb termék egy gyártótól fog származni. Konkrétan elhanyagolhatóan kevés lesz Intel-AMD, Intel-NVIDIA, AMD-NVIDIA mixelés. A platformok közül tudsz majd választani.

    Az internetes játék eléggé átalakul. A WebGL univerzális szabvány. 3D-s, korrekt grafikával érkeznek a netes játékok. A valós idejű fordítás miatt minden gépen futni fognak, a'la flash.

    A Ferminél sem a grafika volt az első. Ez most sem változik meg.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #16939776 #23 üzenetére

    Pontosan. Azt nem tudom, hogy a licenszek hogyan lesznek. Valószínűleg lesz öt-hat Windows változat, kisebb nagyobb extrákkal az ár függvényében.

    A portolást a játékfejlesztők végzik. Minden a döntésükön múlik. Én ezt innen nem tudom megítélni. Azt nem hiszem, hogy egy portolás a teljes játék költségéhez képest túlzottan drága lenne. A tesztelés már inkább, de nem lehetetlen a feladat, sőt nem is nehéz.
    Egy ARM-ra és x86-ra is megírt játék esetében minden olyan lesz, mint most. Berakod a lemezt, telepíted és menni fog. Semmiféle hókusz-pókusz nem kell. Nyilván lesznek különböző grafikai szintek, hogy ha nem olyan combos a platformod, akkor tudj butítani valamennyit.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák