- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alevan
őstag
Ez még fejlesztés alatt van, vagy már kezdik beépíteni termékekbe?
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Def26
félisten
Tehát akkor van értelme az xbox one felhő "rásegítős" grafikájának?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
#97716736
törölt tag
Nem meglepő jelenség
-
Ribi
nagyúr
válasz dragon1993 #3 üzenetére
Meg bevezethetik végre a havi díjat is.
-
Rebourne
aktív tag
Hát elnézést, de ezen én most szénné röhögöm magam. Ha az nVidia szerint 30 fps elég, akkor csukják be a boltot, mert a legtöbb kártyájuk hozza ezt, nem kell semmi újat gyártaniuk egy pár évig.
Eszem megáll, ez annyi szinten rossz...
-
Ribi
nagyúr
válasz dragon1993 #7 üzenetére
Úgy gondoltam, hogy a játékon és a kütyün felül.
Ha faja vizsuál effektet akarsz, perkálj.
Nem a teljes játékhoz akarják ezt bevezetni, csak kinézetjavításhoz ahogy értelmeztem. -
atti_2010
nagyúr
válasz dragon1993 #7 üzenetére
Az hogy a havidíjjal magához tudja láncolni a játékosokat amíg egy rendes játékkal ehhez az szükséges hogy jó is legyen.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz dragon1993 #3 üzenetére
persze aztán ha a kedves szolgáltató úgy dönt hogy lekapcsolja a szervereket akkor szabhatod
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
bitblueduck
senior tag
nemtudom nV-nel milyen zoldet szivnak, ha ezt komolyan gondoljak.
ha nem valami durva hardver szamol a felhoben, akkor azt otthon is kilehet valtani. ha meg megis, akkor biztos havi 5000 forintert napi x orara millios hardvereket adnakAn open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
alevan
őstag
Nekem bőven elég a 30 FPS. Tudod sokan vannak, akik a között döntenek, hogy szar géppel játszanak, vagy jó géppel facebookoznak, mert így nincs pénz játékra. Ezért is jó a konzol.
7#: A World of Warcraft ékes példa. 15€ a havidíj. Ez egy 1000€ fizetéssel rendelkező nyugatinak aprópénz, viszont cserébe minőséget kap (most ne menjönk bele, hogy mi a minőség), fair play (aki többet költ a játékra, nem kap a csak havidíjat fizető játékosokkal szemben előnyöket). Ez nem mondható el az ingyenes utánzatokról, ahol, hogy teljesen élvezhesd a játékot, így is úgy is havidíjat kell fizess (pl. SWTOR).
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
UnSkilleD
senior tag
-
Pug
veterán
CloudLighttal futtatott program maximum 30 képkockát számolhat másodpercenként. Ez az NVIDIA szerint bőven elég
Sírvaröhögős emoticon...
-
nagyúr
Nekem már az agyamra megy a sok felhősdi. És ha elered az eső? Buktad a felhőbe rakott dolgaidat, eláznak a bitek?!
-
dragon1993
őstag
-
Én nem szoktam FPS-t nézni ha pl. Gamelek , de 30FPS szerintem bőven jó! (a lényeg , hogy ne akadozzon a Game) és a 30-on futó Game nem akad... (fix.) de az csak abban az esetben megfelelő ha minden opció esetén biztosított a 30 .
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
BlackPriest
őstag
válasz UnSkilleD #14 üzenetére
én is free gamekkel játszok (illetve nem havidíjas, hanem egyszer megvettem), ha nem tetszik, van sok alternatíva, ott is nagy a verseny a játékosokért. az ilyen adathordozó nélküli vásárlástól a hideg ráz valamiért. meg attól is, hogy ne saját magam összerakott gép számoljon, hanem valaki megmondja, hogy mi a jó nekem és mivel érem be. fszt...
[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gippo
senior tag
Fogjatok egy 60hz-es monitort és egy olyan játékot ami megy 60fps-el... limitáljátok le 30 fpsre...
Semmi flame... csak próbáljátok ki
-
mcloud76
tag
válasz bitblueduck #12 üzenetére
Nvdidia zoldet hat mi mast..
Egyebkent ott nalluk tenyleg nagyon komolyan patronozhatnak.
Egyre nagyobb baromsagokat talalnak ki es beszelnek (shield pl).
Vagy lehet, hogy mar az usaban a chem trail kezdi kifejteni a hatasat, lasd a microsoft marhasagait..[ Szerkesztve ]
-
Gippo
senior tag
válasz dragon1993 #27 üzenetére
Az tényleg nagy baromság már. Mármint 60hz-es monitoron 60-nál több fps-el játszani, csak szétesik a kép. Persze benchmarkolni nagyon jó limit nélkül, de az más tészta. Amúgy meg azonos (kiírt)) fps-ek között is van különbség néha. Ergo hiába ír ki mondjuk 60-at, ha érzésre laggol, esetleg input lag is van.
-
haddent
addikt
Én tiszteletben tartom a fejlesztéseket és az elmélet tetszik. Elméletben gyöngyörű, hogy egy Raspberry PI -vel lehet Crysis 3 -ni, de a gyakorlatban ennek kismilliónyi hibája van és soha nem fog úgy működni, mintha végre csinálnának egy rendes VGA -t.. (Maxwell gondolom az lesz..)
-
Shing
őstag
Szóval emiatt csak 30FPS-el futna egy játék? Akkor kár erőltetni a dolgot... késleltetés pedig úgyis lenne, ha csak kevés is. Nem egy minőségi dolog ez a felhőzés...
-
Male
nagyúr
"Elméletben felvetődik a kérdés, hogy miért is dolgozzon a kliensoldali hardver, ha a végleges képkocka is biztosítható, de valójában logikus az irradiance map alkalmazása, ugyanis a számítási felhőt biztosító szerverek fenntartási költsége extrém magas, főleg ilyen számításigényes célra. Amennyiben tehát a szerver oldalán csökkenthető a terhelés, akkor az anyagilag fenntarthatóbb működést jelent az adott cégnek."
Áááááh.... szóval a kliens gyenge, meg ne kelljen erős hardvert venni (olcsóbb is elég legyen), ezért felhőben számoltatunk... de a felhőben számoltatni drága (első ellentmondás), ezért amit csak lehet letolunk, hogy a kliens számolja (tehát ismét csak erős és drága kliens kell, második ellentmondás).
...továbbra is tartom, hogy a felhős játék egészen addig lesz olcsó a felhasználóknak, amíg van választásod... amint nincs, máris többet fognak kifacsarni a játékosokból, mint az offline játszhatóakkal mostanáig.Amúgy felhős játék előnye: tegnap épp kidobott a Path of Exile játék közben a főképernyőre... újra be kellett jelentkeznem. Ez is olyan kellemes, és fokozza a játékélményt, hiszen újra kezdhettem azt a pályarészt
-
JóGeri.
tag
...ez érdekes írás ...
..ne érezd magad feljebbvalónak, nem tudod kivel beszélsz!
-
Mardel
őstag
válasz dragon1993 #27 üzenetére
Talán Cod1, Cod2-es időszaktól eredeztethető ez.
Mikor még teljes egészében a Quake 3 motort használták.
Annak meg volt egy olyasmi exploitja, hogy 125 fps-nél vagy felette, tudtál házak repedésein felugrálni, egyéb tereptárgyakra stb.
Ezzel meg olyan előnyre tettél szert, hogy ha ügyes voltál felugráltál a pálya épületének/tereptárgyának egy magasabb pontjára, ahonnan elég nagy volt a belátható terület. [link]
Gondolom ez utána elterjedt, hogy minden játékban legyen legalább 120 fps, ha COD1-ben ez ennyit számít, persze elképzelhető hogy még benne maradt az újabb COD részekben ez, hisz az IW engine a Quake 3 motorra épül. COD4-ben még volt ilyesmi. [link]Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
válasz #32839680 #21 üzenetére
Lényegében igaz, de 30FPS -el a játszhatóság megfelelő, de 100FPS -hez képest ... (mint a távoli galaxis..)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
]Phobos[
senior tag
Az Unreal Engine 4 is ezt a rendszert alkalmazta volna, csak időközben lecserélték, mivel a hardverek többsége még nem elég fejlett a jó minőségű voxel cone tracinghez
Kíváncsi lettem volna egy korai tech videóra.
Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
Összegezzük akkor dióhéjban:
kapunk három metódust. Az első kettő esetében a 30 FPS limit mellett még kapunk jó ronda képminőséget. A harmadiknál már a szintén 30 FPS limit mellé ugyan veszteségmentes képet kapunk, de itt szükségesed lesz egy jó erős GPU-ra.........
Na most így a HC gamerek 100%-a rögtön ki is esett (magyarázat: 30 FPS vs. ocsmány képminőség, a HC gamerek egyiket sem szívlelik). Ha van egy alapból erős GPU-m, akkor a saját gépemen alapból lossless minőségben kapom a képet, de itt legalább nincs 30 FPS limit. Ha nincs erős GPU-d, akkor kapsz ocsmány képminőséget.Ja és ekkor még nem került be a képletbe a hálózat stabilitása, sebessége, szerverek sebessége, állapota, elérhetősége stb, stb, stb.
Kösz, de egyik sem. NVIDIA: újabb EPIC Fail! Újra feltalálták a spanyol viaszt, csak most sokkal rondább, ocsmányabb kivitelben adják elő. Gratulálok!
"Ennek megfelelően a CloudLighttal futtatott program maximum 30 képkockát számolhat másodpercenként. Ez az NVIDIA szerint bőven elég"
Erre meg inkább nem írok semmit. Ez a cég az IT ipar egyik legnagyobb bohócává vált, csak azt nem tudom, hogy nevetni kéne rajtuk vagy csak szimplán szánalmasak, de egy biztos: nem lehet őket komolyan venni.Szerintem ez a felhősdi játékos szemszögből egy nagyon rossz vicc!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
BlackPriest
őstag
valaki megmutathatná mi a különbség fix 30 fps és fix 100 között. nem átlag, hanem fix.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
FLATRONW
őstag
válasz BlackPriest #40 üzenetére
Parancsolj: [link]
Itt csak a 15, 30 és 60 fps között mutatják a különbséget, de így is ég és föld a különbség. -
megint én
őstag
Sziasztok!
Nem olvastam a cikket, csak a képet néztem meg, illetve az előttem lévő 3 hszt. Nekem iiiszonyat zavar, ha csak 30 az fps. Nem tudom a műszaki okát, de főképp amikor oldalirányú mozgás van, egyszerűen b@ssza a szemem, már 1 másodperc után. SŐT akárki akármit mond kismillió vitát lefolytattam, de még a 60nál is ha közelről nézed,(pl monitor) zavar kicsit, és megfájdul a szemem is olyan 20 perc után![ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
válasz BlackPriest #40 üzenetére
60 FSP fölött már nem annyira lényeges, ha van fix 60 FSP akkor az már nagyon jónak számít, felette úgy is csak 120Hz monitorral van értelme.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
maputo
tag
Nem egészen értem, hogy nekem, mint felhasználónak ez miért lenne jó. Ha már a gyenge (olcsó) gép + felhő párosítást választom, akkor már miért nem mindent a felhővel számíttatok (Gaikai, OnLive), amihez semmilyen kártya nem kell? (Persze így az nVidia kimaradna az üzletből.)
Meg jó, hogy lassan már nemcsak bizonyos szoftverekhez, hanem a hardverhez is folymatos netkapcsolat kell.
-
Steve1207
veterán
A 30 fps-es felháborodásokra: pont a felhő alapra értették, nem arra, hogy egyénileg kinek mire van igénye. Ide tényleg nem is kell több.
.
-
bitblueduck
senior tag
ha jól tudom az sem igaz, hogy 60Hz-es monitor esetén nincs értelme 60FPS feletti teljesítménynek.
-Legyen egy triple buffered megjelenítésünk.
-A monitor 60Hz-es azaz kb 16.667ms-enként vált képet.
-Legyen szuper 1000FPS-re képes a gépünk.
-mondjuk 0msecnél megjelenik egy kép és az új kép renderelése 1ms-nél ér véget. normál esetben ez vár 16.667ms-ig és megjelenik a következő kép
-itt viszont backbufferA 1ms-nél kész, de 2ms-nél már backbufferB az aktuális, ez megy egészen 16.667ms-ig, akkor az aktuális backbuffer lesz a frontbuffer, amit látunk, ami a 16.ms-kor lett kiszámolva 1ms helyett, azaz 15ms-el precízebb lesz a megjelenítés.
Extrém eset, de az ilyen időzítések miatt fontos lehet.
Megj.: pl quake wars-ban amennyire én tudom 30fps-el ment a játéklogika, mindegy hány fps volt a grafika, ott talán kevésbé lényeges, meg ha online van 100ms ping akkor is valószínűleg a latency lesz az elsődleges probléma.[ Szerkesztve ]
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó! 118.000.-
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-