Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Male

    nagyúr

    "Elméletben felvetődik a kérdés, hogy miért is dolgozzon a kliensoldali hardver, ha a végleges képkocka is biztosítható, de valójában logikus az irradiance map alkalmazása, ugyanis a számítási felhőt biztosító szerverek fenntartási költsége extrém magas, főleg ilyen számításigényes célra. Amennyiben tehát a szerver oldalán csökkenthető a terhelés, akkor az anyagilag fenntarthatóbb működést jelent az adott cégnek."

    Áááááh.... szóval a kliens gyenge, meg ne kelljen erős hardvert venni (olcsóbb is elég legyen), ezért felhőben számoltatunk... de a felhőben számoltatni drága (első ellentmondás), ezért amit csak lehet letolunk, hogy a kliens számolja (tehát ismét csak erős és drága kliens kell, második ellentmondás).
    ...továbbra is tartom, hogy a felhős játék egészen addig lesz olcsó a felhasználóknak, amíg van választásod... amint nincs, máris többet fognak kifacsarni a játékosokból, mint az offline játszhatóakkal mostanáig.

    Amúgy felhős játék előnye: tegnap épp kidobott a Path of Exile játék közben a főképernyőre... újra be kellett jelentkeznem. Ez is olyan kellemes, és fokozza a játékélményt, hiszen újra kezdhettem azt a pályarészt :DDD

Új hozzászólás Aktív témák