- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- RAM topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kevered a Fusiont a HSA-val. A kettőnek nincs köze egymáshoz. A Fusion alapvetően az integrációról szól, vagyis arról, hogy a központi processzor legyen tele gyorsítókkal, amelyek használhatók a különböző feladatokra. Ez megvalósult 2011-ben. Azóta az integráció folyamatos fejlődik.
A HSA egy teljesen más problémára akar megoldást kínálni. A hardveres integráció csak egy alap, amit lehet bizonyos nyelvekkel programozni. Például OpenCL. De sajnos a jelenlegi specifikációkban nincs garantálva, hogy egy OpenCL alkalmazás futni fog minden OpenCL-t támogató hardveren. Lásd például a Strongene HEVC dekódere, és még sok más. Lényegében minden hardverre specifikus optimalizálás kell, hogy fusson, ami nem jó. A HSA ezt a problémát kezeli egy olyan felülettel, ami garantálja a futtathatóságot.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - itt van teszteredmény a LibreOffice 4.4.4 Calc OpenCL-ben írt verziójából a HSA-n futtatva, A10-7800B-n tesztelve. Ez még nem végleges, de egyelőre itt áll a gyorsulás.
(#9) Kopi31415: Ki tudnál emelni egy bullshitet bármelyik HSA-s hírből?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-világban nem azért néznek a cégek rossz szemmel "az egységesítsük az utasításkészletet" gondolatra, mert az egy céget kiemelne, hanem azért, mert a GPU-k sokkal durvább szinten skálázódnak, mint egy CPU. Sokkal több olyan belső eltérés lehet, amely kihatással van az egész architektúra működésére. És ha feltételezzük, hogy megegyeznek, hogy legyen egy GPU-AVX, akkor arra épít mindenki mondjuk 3-4 évig. Lefordított programokkal eljön a Kánaán, aztán elérjük a dizájn skálázási maximumát. Ezzel meg kell változtatni a memória- és a szinkronizációs modellt, hogy tovább lehessen skálázni és az új GPU-AVXnext rendszerek már nem futtatják a GPU-AVX-es programokat. Ez így nem megoldás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A QoS-re is kínál megoldást a HSA, legalábbis már van rá megoldás a Carrizo APU-ban. Persze nem könnyű hardveresen implementálni, de ha megvan, akkor működik.
A GCN nincs igazából el olyan szempontból, ahogy te szeretnéd. A kezdetek óta már három verziója van, és az első verzió óta módosult a memóriamodell. A GCN2 és GCN3 nagyon hasonló, de a jövőre érkező GCN4 megint más lesz. Ráadásul a disassemblerből látható, hogy a következő két GCN biztosan más kódolási sémát használ, mint a mostani három elérhető verzió.
Annyit biztosan tudok, hogy a következő két GCN verzió jobban fog hasonlítani a HSAIL-hez, mint a mostani három GCN. Szerintem az AMD-nél az egy fejlesztési cél, hogy egy HSAIL utasítást lehetőség szerint megfeleltessen egy GCN utasításnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Össze lehet hasonlítani a Mantle-t és a HSA-t hiszen mindkettő az AMD gyermeke, viszont a HSA-ból a piac csak nyerhet, míg a Mantle-ből csak veszíthet.
Rengeteg cégnek van saját technológiája valamire, de ezek közül a Mantle a legveszélyesebb, mert az AMD zsarolásra használja. Az MS és a Khronos is csak úgy vezet be technológiákat, ha a board tagok 100%-ban megszavazták. Az AMD például az ASTC helyett a saját licencköteles formátumát akarja. A többiek vagy fizetnek, mint a katonatiszt, vagy csak a Radeon lesz alkalmas a konzolról átmentett tartalom megjelenítésére.
Lehet, hogy impozáns a Mantle önmagában, de gondolj bele abba, hogy az AMD milyen sötét céllal használja jelenleg, és sajnos amíg csak nekik van ilyen API a kezükben, addig képesek arra, hogy megmondják a tutit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tippmix
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- i3 8100/ ingyen automata
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i7 6700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális Intel Core i5-13600K