Hirdetés
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBOTER
addikt
Abu, ezt ki tudnád pontosabban fejteni, hogyan kell eképzelni?
"de hatékonyabban működik, mivel nem kell minden rajzolási operáció előtt beállítani a szükséges állapotot, hanem maguk a kreált és elmentett objektumok reprezentálhatják ezt."
Ez azt jelenti, hogy nem (csak) vertex és index puffer van, hanem objektum puffer is, és ehhez tartozik valamilyen objektum-shader is? Így két scene között ha van olyan objektum, ami megegyezik, csak az objektum attribútumát elég megváltoztati, a többi GPU feladat?
[ Szerkesztve ]
-
ROBOTER
addikt
válasz Meteorhead #3 üzenetére
Nem állítom, hogy minden részletben értem az alap GL gyakorlatommal, de kezd összeállni. Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest