- Házimozi belépő szinten
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- 3D nyomtatás
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Projektor topic
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vanhalen
senior tag
Én arra vagyok kíváncsi ARM mikor licencel ultralow fogyis radeonokat
-
vanhalen
senior tag
Olyasmire gondoltam, mint amit nV tett a tegrába. Ha jól emlékszem az is régebbi dizájn, még csak nem is unified shaderes. Szerinted van esélye annak, hogy idővel AMD is gondolkozik majd ilyenben? Amikor ARM-ot írtam, mármint licenceléssel kapcsolatosan, nem pont magára az anyacégre céloztam, inkább azokra, akik licencelnek tőlük.
Tehát: Teszemazt AMD előállna valami tegrában használt-hoz hasonlatos ultralow fogyasztású IGP szerűséggel, amit ARM-al karöltve fejlesztenének annyiból, hogy beilleszthető legyen a dizájnba, ha egy adott cég azzal kívánja használni/tervezni. Nem tudom, mennyire sikerült érthetően megfogalmaznom[ Szerkesztve ]
-
vanhalen
senior tag
"akkor az x86-64-nek nem lesz semmi értelme a jövőben, mivel a GPU-k jóval magasabb hatásfoka nyilvánvaló"
Miért ne lenne értelme? Továbbra is szükség van x86_64-re. Annyi van, hogy vannak olyan feladatok, amiket egy modern grafikus chip sokkal gyorsabban elvégez. Viszont vannak olyan feladatok, amik elvégzésére a graf chip alkalmatlan a CPU meg nem. Az eredeti koncepció az volt, hogy tehermentesítsék a CPU-t és ki legyen használva a drága graf chip 2D-ben is, ha már ott van, megvetted. OpenCL, HSA, Cuda stb, ezt segítik elő. A gond csak az, hogy a programozók évek óta b@szn@k rájuk írni, egy két fecskét leszámítva, csinálják tovább CPU-ra. HSA ezen segít, ha jól értem, azzal, hogy keretet ad az egésznek és egyszerűbbé teszi. HA (!) jól értem
[ Szerkesztve ]