- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
=WiNTeR=
senior tag
PhenomII 955BE-ről váltottam FX-8320-ra, mivel BF3 multi alatt CPU-limitem volt. 4,2Ghz-n simán elviszi a BF3-at, teljesen elégedett vagyok vele. Sehol sem érzek CPU-limitet, vagy szükségét annak, hogy Intel core szériára váltsak. (Valamint az, hogy az AM3 fogalalat eléggé időtálló, plusz pont az AMD-nek.)
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Az AMD fogyasztásától azért nem kell ennyire rettegni, nincs nagyon olyan játék, ami prime95 szinten terhelné meg. Sok esetben (nem BF3 ) az FX leállítja a magok felét is akár, ha nincs terhelés rajtuk. Egyébként egy FX-8xxx procival nem nagyon lehet CPU-limitről beszélni, Skyrim-ben is csak azért kétszer gyorsabb nála az Intel Core i5/i7, mert azt a foshalom Gamebryo-t használja, ami mellesleg betudható a Bethesda (Zenimax) szokásos fércmunkájával..
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Immár három generáció óta AMD cpu-t használok, volt Phenom, PhenomII, és most egy FX-8320@4,2Ghz, de van a családban egy 4,1Ghz-ra húzott i5 2500K config is, mindkettő 7850OC kártyával. Érzetre semmivel sem gyorsabb az i5, mint a 8320 (BF3, FC3, MirrorsEdge, stb) legalábbis most hogy 90 vagy 95FPS-t kapok, az nem mindegy? Személy szerint a fogyasztás túlzottan nem érdekel, úgyse terheli semmilyen játék 100%-on a 8 magot. Egyáltalán nem rosz döntés FX-8xxx processzort venni, simán játszható vele minden játék, és ezt tapasztalatból mondom. Ezért az árért, főleg ha esetleg egy AM3-as MBje van az embernek, jó döntés.
#zimi1991: Mindenhol vannak driver hibák, nincs hibátlan szoftver, ezt ideje lenne mgérteni.. Egyébként volt nekem nVidia kártyám is, sőt nemrég adtam el a szintén nVidia-s laptopomat, és a driver nem volt egy álom, ámbár lehetséges, hogy az Optimus okozta a problémákat.. Btw ATI/AMD VGA-kat használok a Radeon 9000 óta, és sosem volt driver problémám velük. Sosem! (persze lehetséges hogy csak szerencsés voltam)
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Na kipróbáltam az i5 2500K@4,1Ghz és az FX-8320@4,2Ghz-t Skyrimben (7850OC mindenkét gépben): az AMD borzasztóan lassú, egyáltalán nem bírja a Gamebryo-t, a magok fele le van állítva, mivel semmi terhelést nem kapnak (Gamebryo max 2 magot tud használni elvileg), de kissé elszomorító, hogy a PhenomII 955BE kb ugyanilyen gyors.
Kénytelen leszek hanyagolni a Skyrim-et..."I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Ha rém értetted a "fanboy"-t, mellélőttél, évek óta megrögzött AMD CPU+GPU használó vagyok, de a tény az tény: Míg az FX-8320 39-40FPS-t kapar össze Whiterun főterénél, addig a 2500K nevetve atomstabilan hozza a konstans 60FPS-t (vsync) mindenhol, és ez az ingadozás nagyon érezhető, olyan instabil érzet, és ezt sajnos alátámasztja szinte az összes techoldal tesztje (nagy sebesség eltérések). Persze kint a pusztán nem nagy szám 60FPS-t elérni, de ott, ahol tele van NPC-vel a terep, ott megeszi a Gamebryo a Visherat (pedig egyik proci sincs terhelés alatt). A beállítások: FHD, minden ultra, 2xAA, high árnyék => átlag GPU használat:30-50% => CPU-limit.
Egyébként ez a Skyrim hibája részben, tekintve, hogy egy ősrégi motort használ, ami az optimalizációt kb hírből sem ismeri. De kipróbáltam a The Guild 2-vel is mindkét rendszert (szintén gamebryo), és ott is közel 50%-os sebességbeli eltérés volt (~31FPS vs ~45-50FPS). Egy szó, mint száz: Oblivion, Fallout, Skyrim, egyéb GB engine-es játékok nem szeretik az AMD-t és viszont.
A többi játéknál / konvertálás során nem tapasztaltam ilyen drasztikus eltérést, BF3 multi még gyorsabb is szerintem AMD-n.[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
válasz Malibutomi #503 üzenetére
Engem is csak azért zavar, mert látom, hogy mekkora egy foshalom a motor, ami a játék alatt már évek óta dolgozik, egészen a Morrowind óta. Irtózatosan CPU limites a Gamebryo, zabálja azt a két szálat, ami képes használni... Ha megjön az esze a Zenimaxnak, akkor remélhetőleg végre átállnak valami normális nextgen engine-re. Sajnos nekem a jelenlegi hűtéssel nincs lehetőségem 4,5-re felvinni az órajelet, szóval utánanézek, hátha van valami tweak a jobb erőforráskezeléshez. (Mondjuk ahhoz is kellet vagy fél év a Bethesdanak, mire a 4GB ram használatát engedélyezték egy patchben 2012-ben... )
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
Na gyerekek, ez a Skyrim egy veszett fejsze nyele. Végigbogarásztam a netet valami tweak után, de se a forceolt multithreading a két ini.ben, se a szálak növelése / csökkentése, se az affinitás állítgatás (core: 0-1-2-3, 0-2-4-6, 0-1, stb.) nem hozott semmit. Marad egyedüli megoldásként az OC. Fujj Gamebryo, fujj Zenimax
A Crysis3-nak pedig pacsi, +1 játék, amit végre normálisan megírtak multicore-ra.
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."