Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Alchemist #64 üzenetére

    A HSA egyik célja, hogy nagyrészt elkerülhetővé tegye az egyes GPU/APU(/CPU) architektúrákra való külön optimalizációt.

    Az OpenCL-es fordítók még nem tudnak ilyesféle automatizált SIMD-esítést (vektorizálást) és talán később sem fognak tudni. Az egész eleve vektoros feldolgozásra épült (de lehet persze skaláris műveleteket is végezni).

    (#65) Taragas: Szerintem néhány évig még biztos nem fognak kinyíródni. Hiszen még bőven nem értük el azt a szintet, aminél már egyszerűen nem kell több. És itt most csúcskártyákról beszélünk, nem belépőszintről, ami befér az APU-kba. Szerintem az APU-k a komolyabb konfigokban egyelőre ilyen kiegészítő dolgokat fognak számolni.

    Persze, hogy többről van szó! Ahogy azt már jópár éve mondjuk.

    (#66) dfsz34: Írtam már többszálas programot. Erősen feladatfüggő, mennyire bonyolult vagy nem bonyolult. Sok olyan feladat van, főleg desktopon, ahol nem különösebben bonyolult.

    Egyébként pl. a játékprogramokban a grafikai shaderek ezrei futnak párhuzamosan a GPU-kon már ma is.

    (#73) SylverR: Az csak a CPU magokat veszi számításba. Szóval, tulajdonképpen már "elavult"...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák