Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Ba.G #156 üzenetére

    Dieseleket lehet érdemien módosítani :) , vagy turbós benzines... egy szívó benzines állítgatás cca 5 Le, meg vagy 10 Nm. Nekem szívó benzines van, ezért nem igazán rágtam át a témát :DDD

    A rádiós témáról annyit tudok hozzáfűzni, volt egy Suzuki ignis (használtan vettük), lemerült csontra az aksi. A rádió meg utána kérte a kódot :U, 3x beütöttünk valamit, le is tiltotta at egészet. Bevittük szervizbe, ott kibontották a rádiót, lenéztek róla valami széria számot, gyárból meg küldték a kódot... az egész művelet 7000 Ft-be fájt :W

    Én azt nem értem, ha átírják a szoftver az ecu-ban, akkor változik egy fix érték a checksum, ebből tuudja az ecu hogy minden rendben. Ha most én átírok valamit kell egy új checksum, amit szintén be kell írni az ecu-ba.

    Ezek a kütyük egyúttal ezt is megcsinálják? Vagy kiütik az egész cuccost belőle, hogy nem nézi már az ecu a checksum-ot? :F ezt nem vágom...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák