- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
namivanmar
csendes tag
Én csak is egy egyszerű szívó benzinest japánt ajánlanék. (mondjuk egy Civic, de tényleg gyakori a széttiport belőlük)
Ennyiért már csak "öreg" autót kapsz, de ezt tudod te is. Tizen pár év fölött meg mindegyiknek jönnek a gondjai már. Kopó alkatrészek, kipufogó, esetleg már rozsda is. Minden azon múlik hogyan tartották karban.
Használt autó vásárlás mindig lutri, vagy bejön, vagy nem.
Amikkel én itt vidéken szerelés közben összefutottam: Opeleknél rugótörés, plusz az öregebbeknél elrohad a hátsó rugótartó és beszakad. Dízel opelnél kettővel is összefutottam aminek egy az egybe kiverte a motor az oldalát.
Fordok: kicsit előbb megjelenik a rozsda rajta mint a többi autón talán, valamint tesómék relatív új Fiestájához (pár éves) meg majdnem mindenhova csak gyári alkatrészt kaptak egy vagyonért.
Ami még tapasztalat, hogy japán autót nem nagyon hoznak javíttatni, csak olajcserére, meg esetleg elkopott fék miatt. Ezek csak tapasztalatok, nem típushibák. Valamint én japán "hívő" vagyok.
Egy vezérlés+olajcserére illene félre tenned pénzt, ezek jó pár tízezret kitehetnek. Persze csak ha tutira akarsz menni és nem tervezed a gyors túladást...
Mi egy 30+ éves mazdát hajtunk és soha nem adnám oda mondjuk egy 10 évnél fiatalabb európai vacakért
Az meg, hogy a japán autó szervízelése drága, az régi tévhit a mai világban... Egyszerü kopó alkatrészek utángyártva ugyan olyan árban vannak mint bármi máshoz. Az újabb villanyautók korában bármilyen motorhiba irreális összeg lehet, épp úgy, mint a vezérlés, görgők, meg vízpumpa is. Néha sajnos kiszámíthatatlanok a dolgok. Ezért kell tömegautót venni, abból van választék meg alkatrész is jó áron általában.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...