Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Ha jól értem, ez egy teljes értékű (x86/64) win10, nem az arm-es verzió.
    Akkor viszont nem kevés kicsit az a 4gb ram? Nem is tudom, mikor használtam utoljára olyan gépet, amiben nem volt legalább 8gb ram, úgyhogy nem tudom, mennyire fogja le a teljesítményt. Most is megnéztem hirtelen, a 8gb-ból 1,7 szabad, és nem használom túl a gépet...

    A 2gb-osról nem is mondok semmit, egy böngésző 3 tabbal meg egy total commander már megette az egészet, az számomra a használhatatlan kategória.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz CyberPunk666 #23 üzenetére

    Vezesd le kérlek, ebből melyik az, amiről fogalmam sincs, de határozottan kijelentettem? :DDD
    Ha már ott jársz, azt se felejtsd ki, hogy honnan tudod, hogy fogalmam sincs róla. ;)

    Avicularia: ha bárki kérdezi, azt, hogy meg ne vedd. :DDD

    De komolyan, ha már x86, akkor szeretném használni is. Tehát nem egytabos böngészés meg stb.
    Nézzünk egy olyan felhasználást, ami finoman szólva nem nevezhető extrémnek:
    Fusson egyszerre:
    - Chrome, 4 megnyitott tabbal (gmail, facebook, ph! lapcsalád, plusz egy random, esetemben ez egy stackowerflow oldal lesz)
    - spotify
    - skype
    - hangouts
    - free commander (melóhely, nincs TC licenc :( )

    Konkrétan ezek most futnak nálam.
    Foglalt memória:
    Chrome core: 205mb
    gmail: 225mb
    facebook: 216mb
    mobilarena fórum: 52mb (külön tabon megnyitva, nem hsz-szerk közben)
    stacowerflow: 33mb
    Böngésző összesen: 731mb
    Spotify: 67mb
    Skype: 231mb
    Free Commander: 37mb
    Hangouts: 114mb

    Összesen: 1180mb, rendszer nélkül, nagyon-nagyon alap felhasználás esetén.