Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz dchard #34 üzenetére

    szia,

    ennyire nem egyszerű a dolog, mobiltelefonok esetén is sokszor előfordul mind a három hazai szolgáltató hálózatán, hogy elszáll az adatforgalom, hiába van látszatra térerő, olyankor repcsis mód és vissza, vagy a telefon újraindítása és megoldódik a probléma.
    mivel elég sok gyártójú és típusú telefonnal is előfordul a probléma, ezért közel sem biztos, hogy mindig a készülék a hiba forrása, simán lehet az ok a szolgáltatós hálózat is - független készülék esetén nem egyszer lehetett reprodukálni, hogy azonos feltételek mellett, de másik szolgáltató hálózatán nem adódott a hiba.
    volt már adott ügy kapcsán sok tologatás a szolgáltatók és a készülékek gyártója/szervize között, amikor hibára lett jelentve, mindenki a másikra mutogatott...

    [ Szerkesztve ]

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz dchard #34 üzenetére

    Hát, ha ez segít, akkor az a lényeg, hogy igen, néha megdermed a kapcsolat (mondjuk hetente egyszer-kétszer). Ha türelmetlen vagyok, akkor odaballagok a routerhez és rátenyerelek az on/off gombra. Ha türelmes vagyok, akkor pedig a router maga is rájön, hogy valami nem kerek és elintézi. Ezt leginkább onnan tudom, hogy a NAS küld emailt, ha leszakadt a netről és akkor is küld amikor visszaállt. Nincs ezek közt túl sok idő, szóval két dolog lehet:
    1. a router öngyógyítja magát egy újracsatlakozással (ez egy tipp, mert látni nem láttam)
    2. a mobilnet tényleg összefossa magát a cellában, aztán magához tér
    Bármi is a válasz, a lényeg, hogy a probléma magától is megoldódik, de nyilván az ember nekiáll izélgetni a holmit, ha nem jön a nafta:-)

    [ Szerkesztve ]

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák