- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
azon is simán kirenderelheted 1200x1200-as viewportba, amit a windows 13 majd egy 12000x12000-es ablakra rárajzol
Csak én pont erre értettem, hogy ehhez a mostani gépek, még a WS-ek is gyengék lennének, vagy legalábbis az idő nagyon is ellenük dolgozna.
És itt jönne elő a pixelesről vektorosra átállás előnye. Hogy a nagyításhoz, nagyobb felbontásban rendereléshez nem kellene mindent újra kiszámoltatni a géppel. Ergo egy ekkora felbontású monitoron, ekkora felbontású render is ""gyorsan"" lefutna. Vagy legalábbis annyi idő alatt, mint egy kisebb felbontású monitoron, a mostani gépeken. Vagyis nem lenne idő, illetve erőforrás veszteséged.
Vagy rosszul látom?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen