Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    Ha gyakran dolgozol futárcéggel, akkor gondolom tudod, hogy a futárok szerződésében nem szerepel az, hogy fel kell hívniuk az ügyfelet, ez minden egyes futárnak a saját jóindulatán múlik, hogy megteszik-e vagy sem.

    Egyszerű a megoldás: Munkahelyre kell rendelni a terméket. Persze megjegyzésbe ott is érdemes beírni azt, hogy mettől-meddig van nyitva a hely, ez viszont eddig még egyetlen futárnak sem okozott problémát. Hívni még sosem hívtak, de soha nem is igényeltem. Egyszerűen kikészítem a bejárati pultnál a pénzt, mindig mondom, hogy jön csomagom, és kerekítsék majd fel az összeget, hogy kapjon a futár borravalót és ha megjött, akkor csörög a telefonom, hogy átvették, ha pedig nem vagyok bent, akkor pedig mire beérek az asztalomon van. (Ez utóbbi már a kollégáim kedvessége persze)

    Ha ez nem játszik, akkor pedig kérd pikk-pakk pontra, benzinkútra, vagy nem tudom.

    Engem eddig összesen egyszer hívott egy MPL futár, a MM-tól rendeltem egy terméket, és mivel eddig onnan kiszállítással csak egyszer rendeltem még egy régi cím szerepelt a kiszállítási címnél. (Egyszer beteg voltam, tudtam, hogy otthon át fogom tudni venni a csomagot) Átírtam a céges címre, de másnap csörgött a futár, hogy itt áll az XY címen, senki nincs otthon, mit tegyen.. Mondom az nem lehet, mert ez egy cég, most is ketten kint vannak, szóval legyen szíves jöjjön vissza, próbálja meg még egyszer. Erre beolvasta a régi címet, ráadásul már több mint egy éve nem is ott lakom. Sűrű elnézést kért, mondta, hogy reméli tudom, hogy ez nem az ő hibája és azonnal intézkedik, ha sikerül megoldania, akkor holnap már a megfelelő címen lesz a termék. Nagyon szépen megköszöntem neki és másnap 11-kor jött az ismert MPL-es futárunk a csomaggal, neki is megköszöntem, hogy ilyen profin intézték a dolgot. Ők is emberek és őket is motiválja az ha az ember megköszöni a munkájukat.

    Egyébként mi egy másik futárszolgálattal szerződésben is állunk, illetve kb az összes futárszolgálat szokott hozzánk hozni dolgokat és láttam már, hogy hogyan néz ki belülről a magasított Jumper. A tetejéig tele van, mindezt úgy kell teljesítenie a srácnak, hogy egy bizonyos idő alatt kell kiszállítania a csomagokat, így pedig ha belegondolok, mindjárt érthető, hogy miért nem telefonál. Ha minden egyes csomagnál telefonálna, mire bepötyögi a számot, nem veszik fel - felveszik, ...stb addig áll a furgon. Nem halad, ha pedig összesítjük ezt az időt, akkor a végén az is kijöhet, hogy hány csomagot tudott volna kiszállítani abból az időből, amíg a telefonálás miatt áll a Citroen és mellette égeti feleslegesen a gázolajat.

  • .Szaki.

    addikt

    válasz snecy20 #30 üzenetére

    Ebben igazad van, de erről maguk a futárszolgálatok tehetnek (az összes), nem pedig az egyszeri futár, akiről ez a Logout poszt szólt. :)

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Lacc #56 üzenetére

    Az edigital azt hiszem Transoflex-szel szállíttat, de lehet Royal..

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Lacc #60 üzenetére

    :R

    Én meg nem tévedtem nagyot, mert mindkettővel dolgoznak. :))

Új hozzászólás Aktív témák