- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Projektor topic
- OLED TV topic
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen joysticket vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Earl_Muttley
aktív tag
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Redneck
veterán
Egy ideje tele a tököm a futárokkal. Tudom hogy jóval több a rendelés mint pár éve, de ez nem mentség a hanyagságra és flegmaságra amit előadnak egyesek. Nem az ügyfél tehet arról, hogy sok a meló. Az ügyfél kifizeti a szolgáltatást, és elvárja hogy az adott cég cserébe rendesen szolgáltasson.
Két fő problémám a futárokkal:
Egy ideje nem szeretnek telefonálni érkezés előtt.
Fel vannak háborodva hogy megnézem a csomagot.Tisztelet a kivételnek, velük nincs is gond!
Az ételfutárokat külön csoportba sorolom, ők is megérnek egy misét.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Earl_Muttley
aktív tag
Etelfutar kemeny egy napig voltam, rajottem, hogy az autom allapota nem er annyit, amennyit a munka fizet...
A "klasszik" futarokkal ugyanaz a bajom mint neked. Bar en csomagot nem nezek at, mert legtobbszor nem en veszem at, de telefonalni tenyleg luxus...
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Ne egyetek már ennyire urak...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz ->Raizen<- #5 üzenetére
Én negyedikről mászok le
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Redneck
veterán
Nem lustaság, a szolgáltatás része. Ha nem nagy csomagról van szó és le tudok szaladni, lemegyek, nyilván nem szopatom a futárt.
Ennyi erővel a betegnek se kell ágyba vinni az ételt, keljen fel és battyogjon el valameddig...
Mióta találkoztam már a telefonhívás, vagy az ajtóig elhozott csomag miatt pattogó futárokkal, kicsit kevésbé érdekel a lelki egyensúlyuk... X házhozszállítási díj helyett én is adhatnék x mínusz y összeget a szolgáltatásért. Csak egy kis korrekció. Van rá lehetőségem? Nincs.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
kemotox
addikt
válasz ->Raizen<- #5 üzenetére
Kár, hogy nem erről van szó, hanem arról, hogy a futár be sem csöngetett. Vagy te gondolom akkora király vagy, hogy ha futárt vársz egy kis sámlival kiülsz az utcára egész napra
-
TheMarci
addikt
válasz ->Raizen<- #9 üzenetére
Ezzel az a gond, hogy a futárnak az a munkája, azért kapja a pénzt, hogy a csomagot megkapjam, ezért fizetem. Így 2018 környékén meg annyira nem nagy elvárás, hogy tudjam előre, hogy mikor jön, illetve esetleg megpróbáljon felhívni, ha a csengőt / házszámot nem képes eltalálni. Ha meg ez nem megy neki, akkor keressen valami egyszerűbb munkát, amiben nincsenek ilyen leküzdhetetlen kihívások.
Do You Dream?
-
Redneck
veterán
válasz ->Raizen<- #9 üzenetére
Persze, win-win. Főleg ha a futár egy telefont sem emel fel, vagy 30 másodpercet sajnál rá hogy megnézze Gipsz Jakab szerepel-e egy kapucsengőn. A "majd holnap kihozzuk" csomagokkal az a baj, hogy lehet egy újabb szabadnapjába kerül az ügyfélnek.
Persze nem vagyok naív. A túlterhelt, hajszolt futárok valóban teljesíthetetlen feladat előtt állnak, megértem kicsit a másik oldalt is. A legjobb barátom anno hasonló munkakörben dolgozott. Mikor a rendesen teljesíthető napi 20, max 25 címről az új tulaj 35-40-re emelte a napi elvárást, felmondott a ferde faszba. Jogosan.
bitpork:
Persze ÁSZF és cég függő a dolog. Nyilván hülyeség reklamálni egy szimpla SMS értesítős cégnél, de ha a futár nem csenget be akkor nehéz a csomaghoz jutni...[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
kemotox
addikt
válasz ->Raizen<- #11 üzenetére
Bullshit. Becsöngettek? Nem. Akkor meg? Persze gondolom az összes futárcég összes futára listákat cserélnek, hogy ki geci is és ki nem.. És ha tényleg így van? Ne végezze el a munkáját a futár amiért fizetik?
Remélem csak trollkodsz és nem gondolod ezt a faszságot komolyan.
Mondjuk értem én, hogy itt baromi nagy divat mindenre rávágni egyből, hogy az OP mekkora gyökér, és különben is mások mekkora janik, hogy ezt a problémát is meg tudják oldani[ Szerkesztve ]
-
-
->Raizen<-
veterán
Olvastam eleg remtortenetet a futarokrol. En mar laptopot tv-t nem vennek peldaul igy. Pc-t is csak ugy hogy en rakom ossze darabokbol. Probalom minel jobban sajat erobol megoldani a dolgokat. Ergo lemegyek boltokba. Es nem otthon varom a futart, idopontot egyeztetni se nagyon lehet ezekkel.
Azert nem telefonalt fel mert latta a kapu kodot meg hogy 4. Emelet nem volt kedve felmaszni. 😂
En sem csinaltam meg olyan cimet amit nem nagyon lehetett. 😂 Mondjuk en nem futar voltam. 😂
[ Szerkesztve ]
-
kemotox
addikt
válasz ->Raizen<- #16 üzenetére
Ez még mindig nem válasz arra, hogy miért is a cikkíró hibája, hogy a futár fel sem telefonál.
Amúgy meg ez mind szép és jó, de mivan ha az ember vidéki és nincs bolt a közelben, vagy mivan ha pl nem ér rá egyszerűen? Sokan melóhelyre rendelnek, mert nem tud otthonmaradni/boltba járkálni.
Az, hogy te meg tudod oldani, még nem jelenti azt, hogy más is.[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
MPL és DHL futárok szállitanak hozzánk ki legsűrűbben csomagot. Minap az MPL kézbesités miatt ment egy hardverApró üzletem majdnem gallyra. Hét elején feladták a csomagomat és pénteken sem érkezett meg semmi, de egy telefont vagy a szokásos postai értesitőt (+ az email) sem kaptam. Rákérdeztem, hogy mi a gond, majd a Nyomkövetési Küldeményazonosító számot elkértem. Már három napja sikertelen kézbesitést jelentettek, de még a kaputelefont sem nyomkodták meg nálunk. Hétfőn a postán felvehettem a csomagomat, ami a lakásomtól olyan 200 méterre van. Egyszer régebben a Nagy Postára kellett már befáradnom, nehogy már visszaküldjék az utánvétes boritékomat. Előre utaláshoz ragaszkodnak egyre többen a hirdetésekben, de ha nem kézbesitenek megfelelően akkor az ilyen esetek után jogosan ragaszkodhatok az utánvéthez. DHL futárnál pedig a váltópénz ismeretlen fogalom, mert több alkalommal nem tudtak visszaadni 200-1500 forintot, de a csomagot nekem muszály átvennem. Jeleztem a problémát, de semmit nem értem el vele. Megpróbálom forintokra kiszámolni, de fizetés vagy bevásárlás után valamikor egyszerűen nincs aprópénzem. Az MPL futároknál tudnak visszaadni, mert ez legalább az előnyükre válik.
[ Szerkesztve ]
-
amerigo
aktív tag
Sokszor várok csomagot. Ha nekem sürgős, akkor mindig felhívom a futárt egyeztetni. Kevés az időm, ezért úgy gondolom én is teszek az ügy érdekében. Elkönyveltem, hogy általában a szolgáltatásuk nem tökéletes, nekem azt az egy telefont megéri. Arról nem is beszélve, hogy úgyis telefonálni kell, ha nem sikerül a kézbesítés.
-
félisten
Lesz is gond, szerintem egyre gyakrabban. Ugyan is az online vásárlások száma házhoz szállítással egyre csak nő, a futárok száma pedig nem emelkedik gyakorlatilag. Emiatt egyre nagyobb rajtuk a teher. Legalábbis ezt olvastam múltkor.
Nekem nincs rossz tapasztalatom egyikkel sem eddig.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
Én pl. rendszeresen megadom, hogy kézbesítés előtt ha lehet pár perccel csörögjenek rám, mert nem könnyű csak úgy az épületbe jutás, ám ez rendszeresen elmarad, és mindegy is hogy GLS, Magyar Posta, DHL, DPD, tökmindegy. Ha a futár a legkisebb nehézségbe ütközik, inkább tovább is halad, nem próbálkozik. Holott egy telefonszámra csörgés általában megoldaná a gondok többségét...
Én kimondom, ez nem túlterheltség kérdése, hanem hanyagság, lelkiismeretes munka teljes hiánya. Alja szakma lett...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
mexicanraven
aktív tag
Angliaban elek, egy kezemen meg tudom szamolni, hanyszor hivtak fel eddig, hogy itt vannak. Atvettem egyszer egy 500 font erteku matracot, hivtak elotte? Nem!
Utoljara, rendeltem egy komplett agyat, jon a telefon, hogy itt van a futar, mondom mi a pré, ilyen sose volt még, de ugye en mashol tartozkodtam. Mondtam neki, hogy nem tudna athozni egy 10 percre levo helyre? Hat ooooo ize, hoze, nem tudja, mondom kifizetem, es tenyleg 10 percre van, hat oooo, kuldjem el a postcodeot. Elkuldtem, visszahiv, hogy hat nem a penzert, de elhozza. A vegen csak elfogadott 10 font borravalot!
Tobb penzt kene nekik adni, motivaltabba tenni, igy se lenne tokeletesebb, de sokat tudna javulni a helyzet.
Masik hasonlo. Rendeltem internetet, ket hettel elotte megkaptam a bekotes idopontjat, 13-18 ora kozott. Vajon jott a szerelo? Nem. Se SMS, se hivas. Elnezest kertek, majd hivnak. Hivtak, mondja a kollega, hogy kedden 8-13 kozott fog jonni. Oke mondom, de en az elso idponton ott voltam, en vagyok az ugyfel, hozzam kene most alkalmazkodni, uh aznap oke, de delutan melo utan. Haromszor elismetelte az idopontot, en haromszor elugattam, hogy nem jo. Oke, beszel a szerelovel. Masnap kapom a megerosito emailt, hogy jonni fog kedd 8 es 13 kozott. Anyaaaaaaaaaaaaad. Ujabb egy ora hivas utan kapcsoltak valakit aki talan a szerelokhoz tartozik, es o megert mindent, de a kovetkezo delutanos idpont az aprilisban lehetseges... (marcius kozepen rendezodtek ezek az ugyek) Jo, oke elrendezem valahogy, kozel van a melo, a managerem barmikor elenged. Kerdeztem, hogy ugye fogtok hivni elotte egy oraval? Valasz, persze, ez az eljaras resze. Kesobb ujra hivtam az ugyfelszolgalatot, hogy rendben all az uzlet, de hivjanak elotte egy oraval. Oke persze fogunk.
Bekotes napja: egy sms 6 utan, hogy David lesz a a szerelom, itt a szama, ha uton van keresni fog.
8 ora, hivas, szia itt vagyok a cimen. AAAAAAAAAAAA. Szerencsemre ez a srac normalis volt, mondtam neki, hogy fel ora es ott vagyok. Mondta, hogy persze, semmi baj, megvar a furgonba.
Rossz emberek ulnek szervezoi pozciokba, es sok a varatlan helyzet, es nincs megfelelo mennyisegu es tudasu ember, ezert minden szetcsuszik, ami elonye lenne az online es telefonos ugyintezesnek, az ezeken el is csuszik...when the sun shines, we'll shine together
-
snecy20
veterán
válasz mexicanraven #22 üzenetére
Hozzánk a céghez jár kb. 8-féle futárszolgálattól futár napi szinten, nem kevés csomaggal, nem kevés embernek.. 10.000-es nagyságrendben kapják a borravalót napi szinten / per kopf... Szóval nem hiszem hogy általában a motiváció a gond, mert szépen hagynak náluk extra pénzeket a címzettek.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
mexicanraven
aktív tag
Nem hiszem, hogy ez lenne mindenhol. Azok akik pedig regen emagrol vettek egy hosszabitot 1500 forintert, ingyen pk-val, videkre? Nyilvan, ilyen is van, olyan is, de nem gondolom, hogy akik pl java reszt videkre szallitanak ki, maganembereknek, vagy PC alkatreszeket az unokanak, nagymamanak atadva, azok agyon lennenek borra valozva. 8 eve, amikor meg nem volt ennyire eltelve a piac, emlekszem, hogy egy processzorral nagymamahoz a futar, december elejen este 7-re tudott beesni, amikor a munkaideje mar ugye lejart. Diak leven pedig nem hagyhattam neki hatalmas borravalokat...
when the sun shines, we'll shine together
-
djculture
félisten
Van a futárcégekkel is elég baj. Cégünk telephelyének egy része kivan adva csomagdepónak van rálátásom milyen roncsokkal kénytelenek furikázni a futárok. Van még ezen kívül ezer probléma, nem irigylem azt aki futár melót kénytelen végezni. Pestről hajnal 3 fele jön a nagy elosztó kamion. Ez ilyen sose alszol téma, persze hogy ingerült fáradt az összes ezt végző ember.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én is kérni szoktam a hívást és eddig mindig felhívtak. Szerintem egy bizonyos mennyiség felett a futár már nem tudja kontrollálni a helyzetet. A szakma problémáiról már több helyen is írtak, hogy olyan szintű a túlterheltség, ami a minőségi szolgáltatás ellehetetlenülését okozza tulajdonképpen.
Múltkor ha jól emlékszem a gls futárja aznapra 140 címet mondott, de lehet 160. Ennek a fele kb amit ember normálisan ki tud kézbesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
Ha gyakran dolgozol futárcéggel, akkor gondolom tudod, hogy a futárok szerződésében nem szerepel az, hogy fel kell hívniuk az ügyfelet, ez minden egyes futárnak a saját jóindulatán múlik, hogy megteszik-e vagy sem.
Egyszerű a megoldás: Munkahelyre kell rendelni a terméket. Persze megjegyzésbe ott is érdemes beírni azt, hogy mettől-meddig van nyitva a hely, ez viszont eddig még egyetlen futárnak sem okozott problémát. Hívni még sosem hívtak, de soha nem is igényeltem. Egyszerűen kikészítem a bejárati pultnál a pénzt, mindig mondom, hogy jön csomagom, és kerekítsék majd fel az összeget, hogy kapjon a futár borravalót és ha megjött, akkor csörög a telefonom, hogy átvették, ha pedig nem vagyok bent, akkor pedig mire beérek az asztalomon van. (Ez utóbbi már a kollégáim kedvessége persze)
Ha ez nem játszik, akkor pedig kérd pikk-pakk pontra, benzinkútra, vagy nem tudom.
Engem eddig összesen egyszer hívott egy MPL futár, a MM-tól rendeltem egy terméket, és mivel eddig onnan kiszállítással csak egyszer rendeltem még egy régi cím szerepelt a kiszállítási címnél. (Egyszer beteg voltam, tudtam, hogy otthon át fogom tudni venni a csomagot) Átírtam a céges címre, de másnap csörgött a futár, hogy itt áll az XY címen, senki nincs otthon, mit tegyen.. Mondom az nem lehet, mert ez egy cég, most is ketten kint vannak, szóval legyen szíves jöjjön vissza, próbálja meg még egyszer. Erre beolvasta a régi címet, ráadásul már több mint egy éve nem is ott lakom. Sűrű elnézést kért, mondta, hogy reméli tudom, hogy ez nem az ő hibája és azonnal intézkedik, ha sikerül megoldania, akkor holnap már a megfelelő címen lesz a termék. Nagyon szépen megköszöntem neki és másnap 11-kor jött az ismert MPL-es futárunk a csomaggal, neki is megköszöntem, hogy ilyen profin intézték a dolgot. Ők is emberek és őket is motiválja az ha az ember megköszöni a munkájukat.
Egyébként mi egy másik futárszolgálattal szerződésben is állunk, illetve kb az összes futárszolgálat szokott hozzánk hozni dolgokat és láttam már, hogy hogyan néz ki belülről a magasított Jumper. A tetejéig tele van, mindezt úgy kell teljesítenie a srácnak, hogy egy bizonyos idő alatt kell kiszállítania a csomagokat, így pedig ha belegondolok, mindjárt érthető, hogy miért nem telefonál. Ha minden egyes csomagnál telefonálna, mire bepötyögi a számot, nem veszik fel - felveszik, ...stb addig áll a furgon. Nem halad, ha pedig összesítjük ezt az időt, akkor a végén az is kijöhet, hogy hány csomagot tudott volna kiszállítani abból az időből, amíg a telefonálás miatt áll a Citroen és mellette égeti feleslegesen a gázolajat.
-
snecy20
veterán
Aki fizet a szolgáltatásért - s általában nem is keveset sok esetben - azt ezek a háttérinformációk nem feltétlen kell hogy érdekeljék. Ezek mind egy futárszolgálat belső, logisztikai jellegű problémái. Nem mondom hogy hidegen hagynak, de ilyen szinten hadd le legyen már gond ekkora szintű cégeknek plusz furgonokat és plusz embereket felvenni a flottájukba és csatasorba állítani.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
lajthabalazs
senior tag
válasz ->Raizen<- #9 üzenetére
Az a baj, hogy a futárszolgáltatást a vevő fizeti, de az eladó szerződik. Hiába szidom én az adott céget, kiemelten a Sprinter-t, attól még ugyanúgy velük küldi a bolt a következő csomagot is. Vagy nem rendelek többet a boltból, vagy rá kell venni a webshopot, hogy szerződjön mással, vagy mással is.
Egyébként ahogyan Earl-nek, nekem sem az a gond, hogy négy emelet sétáljak a csomagomért, sőt, Karácsony előtt, amikor a környéken nem volt parkolóhely, és minden utca be volt állva, megkerestem a szerencsétlen futárt aki kerülte a háztömböket, és a dugóban vettem át a csomagot. Nem ezzel van gond, és a poszt írója sem ezen akadt ki. Hanem a szolgáltatás nyújtáshoz való hozzáálláson. Voltam ételfutár cégnél "diszpécser" (öcsém cége volt, én programoztam a rendelési felületet, meg kezeltem a felhasználói elégedetlenséget - sajnos nehéz időben szállítani ebédidőben). Fel sem merült bennem, hogy ne a vevőnek lenne igaza.
Ehhez képest egyszer a postán engem szidtak le, hogy miért bontottam föl egy csomagot, amit a postaládámba dobtak be. Vártam egy telefontokot Kínából, amikor kaptam egy sárga pufiboritékot, felfelé menet kibontottam.A lányom Ace-éhez rendeltem, de iPhone 6 tok volt, és a színe sem volt jó. Nézem a borítékot, hát nem nekem címezték. Az utcát és a házat sem találta el a postás, a név volt nagyjából jó (más keresztnév, és Lajtha helyett Lajtai). Elviszem a címre, nincs ilyen név. Becsöngetek néhány lakóhoz, nem ismerik. Ez után vittem vissza a postára. Végigvártam, hogy az ügyintéző leordítja egy afrikai fazon fejét, akinek valami ügyintézéshez egy dokumentum kellett volna, és nem beszélt túl jól magyarul. Aztán jöttem én, hogy hogy gondoltam, hogy kibontok egy levelet a postaládámból, és ezt ők nem vehetik így át. Fel sem merült benne, hogy egy kibontott boríték még mindig jobb, mint nem megkapni a csomagot.
Az is vicces volt, amikor az ételfutár csak megcsörgette a mobilomat, aztán letette, én hívtam vissza Mert nem fizetik ki neki a hívást. (A kaputelefont meg nem tudja használni, mert el kellene olvasni az instrukciót, amit megismétlek a közleményben is.) Azóta nem is rendelek már. Ha nem szeretnék igazán leszállítani nekem, amit rendelek, akkor inkább ne fárasszuk egymást, nem tudok egy rossz hangulatban kézbesített pizzát jó étvággyal megenni.
-
lajthabalazs
senior tag
Jó, nincs benne a szerződésben, hogy telefonáljon. Az van benne, hogy másnap megpróbálja kézbesíteni újra, aztán ha nem sikerül, visszaadja a csomagot. Az meg, hogy mit jelent a "nem sikerült" az elég szubjektív. Ennyi erővel lehetne futárszolgálatot csinálni, ami csak felveszi a csomagokat, és három nap múlva visszaadja,
Egy csomag újrakézbesítése legalább két perc, ha van parkolóhely, és pont útba esik két cím közt. Az esetek jó részében ha ezt a két percet az első kézbesítési késérlet során mondjuk telefonálásra szánják, akkor nem kellene másodszor menni.
Az sem volna utolsó dolog, ha nem 4-8 órás intervallumot adnának meg kézbesítési ablaknak. Ha tényleg annyira jól szervezett a futárszolgálat, hogy plafonig pakolt Jumpert kézbesítenek egy nap alatt, akkor nap elején 2 órás ablakban tudniuk kellene, hogy mikor lesz ott a csomag, és nem lenne bonyolult GPS alapján automatikus SMS-t küldeni, hogy "Futárunk 5 perc múlva érkezik." Én lemennék, és valószínüleg sokan. A szállítás is hatékonyabb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
A lehető legrosszabb melók között előkelő helyen szerepel futárnak lenni. Ez a lényeg. A többség biztos nem 8 órát melózik itt sem... Pizzafutár este 10-ig nyomja szombat, vasárnap is, na ez nem élet.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
válasz lajthabalazs #32 üzenetére
A megadott telefonszám csak őket segíti a sikerességben... Mai világban bárhová csak úgy bejutni, nem egészen úgy van hogy csak leparkolok és már csöngetek is be a lakásajtón. Erre mondom, ha a legkisebb akadályba ütköznek, és nem lehet letudni a manővert 1 perc 10 másodperc alatt, akkor aznapra az már sikertelen kézbesítés...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Habugi
addikt
Pár hasonló eset után megpróbáltam felnőni a feladathoz és a következőt kezdtem el alkalmazni:
Már a megrendelés alkalmával ha van megjegyzés szövegrész adott felületen, ellenkező esetben az utólagos emailen kersztüli konfirmáció alkalmával leírom szépen, miszerint:
"Kérem a munkalapra kerüljön rá, hogy a futár, esetleges bejutással kapcsolatos akadályoztatása esetén a megadott telefonszámon csörögjön rám, visszahívom.."
A trükk annyi hogy nem írom bele és/vagy esetleges előző napi szóbeli egyeztetés alkalmával (ügyfélszolgálat) nem mondom el milyen bejutással kapcsolatos problémák merülhetnek fel ott ahol lakom, szimplán csak megismétlem a kérést.
Ez annyit eredményez szinte kivétel nélkül, hogy reggel amikor kézhez kapják az aznapi halálfutamról szóló listájukat, általában már kocsiból rámcsörögnek és érdeklődnek.
Ez azért szuper mert egyrészt becsült időpontot tudok kiszedni a rutinosabbakból, másrészt azért mert ilyenkor nyilván már szóban el tudom nekik személyesen mondani, hogy amennyiben a külső kapukat (több is van..) zárva találja(k), a tömb X-Y oldalán található kocsibehajtó nagy valószínűséggel nyitva lesz, amennyiben mégsem, már megvan a száma, megcsörögnek, visszahívom, elmondjak hol parkolnak és adott fronton 30mp múlva nyitok mindent.Btw.., az utóbbi tán egy-két évben rendszeressé vált hogy érkezésük előtt pár órával, hasamra ütök 3-4órával megcsörgetnek és elmondják nagyjából mikor számítsak rájuk aznap(futárszolgálattól függetlenül), aztán az hogy ezt a fent eredményezett előzetes toldalékok teszik-e vagy így természetes azt nem tudom de a korábbi rossz tapasztalatok teljesen megszűntek, szépen gördülékenyen megy minden.
Átvételre/csomag bontásra is van bizonyos módszerem de azt most skippelném mert csak fölöslegesen keltené a hangulatot.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
bazsi83vp
senior tag
válasz lajthabalazs #31 üzenetére
Az ilyeneket hagyom, had hisztizzék ki magamat és utána a válaszom minden mondata kedves nemzeti betanított munkatárssal kezdődik. Nekem a rendőrön, katasztófavédelmisen, katonán kívül egy közfelelős se emelje meg a hangját... Ha nem tetszik neki az ügyintézői munka, mehet a szalag mellé.
Szerintem a legtöbb ember nem nézi át tüzetesen a címzést, max ha pl az OTP helyett MKB stb. számlakivonatos papír pottyan be, akkor esik le azonnal, hogy hoppá, ez azért más.
(#35) Habugi - szerintem nyugodtan írd le. Lehet másnak is előnyére válik.
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz ->Raizen<- #37 üzenetére
Legalábbis megpróbáltátok..
Ahányszor szóba kerül és leírom, az elején még jól szórakozom amikor pár önjelölt vaskalapos jogász hardbook szinten és worst case scenarioval számolva, a torz fantazmagóriája alapján elképzeli hogyan is zajlik a dolog a leírás alapján, majd ezen fantazmagória mentén gyorsan el/meg is ítélnek, aztán amikor már elkezd durvábban kiönteni a pöce patak és végleg a béke segge alá esik a színvonal ki szoktam szállni a párbeszédből, arra alkalmas partner híján..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
v!ct0y
veterán
válasz ->Raizen<- #33 üzenetére
Szembe szomszéd futár. Reggel 6 kor megy. Este 7-nél korábban nem láttam még hazajönni.
-
8th
addikt
válasz ->Raizen<- #5 üzenetére
Van egy jó barátom aki az egyik hárombetűs nagy futár cégnél melózott kemény öt hetet. Mesélt olyanokat...
Azért nem fog felmenni a futár negyedikre a csomagoddal mert a kocsit nem hagyhatja magára. Ez konkrét előírás volt az adott cégnél. Persze a többségük a borravaló reményében felszalad a csomaggal de ez full szabálytalan. A kezdő fizetés nettó százhúsz amiből kíméletlenül levonják a közlekedési szabálysértéseket amikbe néhanap belekényszerülsz, hogy tartani tudd a napi fuvartervet. Ezzel szerintem mindent el is mondtam e remek szakmáról. Az áru összekészítők is dobálják a csomagokat össze vissza - néha direkt kibaszásból ha olyanjuk van - tehát legtöbbször nem is a nyomorult futárgyerek tehet róla ha egy csomag megsérül. Már ő is úgy kapja meg. És mégis rajta csattan. Én nem azon csodálkozom, hogy a futárok ilyenek hanem azon, hogy egyáltalán van aki ezt a redva melót csinálja éhbérért. -
Csupingo
veterán
Gondolom mostanában nagyon dübörög a kiszállítás biznisz. Tényleg kényelmesebb, meg sokkal olcsóbb is mint helyi kisboltból vásárolni. Az egyik ismerősöm kiszállító volt, Sopronból ment dolgozni Bécsbe. Hajnalban 3 körül kelt, hogy beérjen a telephelyre, aztán csomag válogatás, beszkennelések, bepakolás stb. Egész nap futás, sokszor nehéz, nagy csomagokkal is és fel az emeletekre is. Egy másik ismerősöm most volt próbamunkán, csak az volt a dolga, hogy kisérjen egy 22-25 év közötti fiatal srácot. Azt mondja, hogy 30 éves létére, nem bírta tartani a tempót vele és ez kb. reggel 7-től este 7-ig, mert a srác annyi csomagot szokott magának összerakni. Szóval megértenék pár ilyen kiszállítót is, ezért nem őszinte a mosolyuk. Meg sok kisebb cég van, amik besegítenek a nagyoknak. Azok meg legtöbbször rabszolgákat keresnek saját autóval, minimálbért adva. A próbamunkán lévő ismerősöm viszont mesélte azt is, hogy a reggeli szortírozásnál, a körzetek konténereibe több méterekről dobálják be a csomagokat. Rá se néznek, hogy esetleg mibe lehet törékenyebb dolog. Azt meg már láttuk pár videóból is, hogy néha a kiszállító is úgy dobja be az udvarra, vagy visszavágja a raktérbe.
(#44) 8th: most nézem, te is hasonlót irtál.
[ Szerkesztve ]
Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)
-
djculture
félisten
válasz ->Raizen<- #45 üzenetére
Kétszer vettem eddig igy tv-t egy 24-est meg nemrég egy 43-ast mindkettő sértetlen volt. Annyira bevannak ezek már védve hogy megsérülni csak akkor fog ha valaki direkt szét akarja verni.
-
v!ct0y
veterán
Egyszer megáll a házunk előtt egy futár. Nézem nem száll ki. Néztem is, hogy most ilyenkor mi van. Látom nyugodtan cigizik. Pedig mindig úgy szoktak sietni. Kimegyek, köszön. Mondja, hogy még 1 percet várunk mert levonás jár ha hamarabb oda adja a cuccot mint amit az emailban megadtak tól-ig időpontot.
Ez nagyon gáz. -
->Raizen<-
veterán
válasz djculture #48 üzenetére
Nincsenek bevédve. Nem bírják a dobálást. Amit vettem boltba se volt agyon csomagolva. Azt meg főleg nem bírják ha a kijelzőre valami nehéz csomagot dobálnak. Attól el tud repedni a panel ha rosszul fogod meg. Azok kicsi tv-k amiket vettél de már egy 49 colos kategória na az már más tészta.
[ Szerkesztve ]