Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #47 üzenetére

    Mert maga az optimalizálás a procilimitet csökkenti. Az NVIDIA általános DX12 implementációja több procit zabál, mint az AMD-é, ez bizonyos körülmények esetén jelentős limitet is okozhat. Emiatt a probléma leginkább az alacsonyabb felbontásokat érinti, és ahogy mész felfelé úgy válik egyre inkább a GPU ereje limitálóvá, vagyis kezd csökkenni az AMD, DX12 implementációból származó előnye. Ezt igazából csak úgy lehet elkerülni, ha sosem frissítjük az érintett alkalmazást a driver optimalizálása által célzott programverzió fölé. Ha megtesszük, akkor a GPU bukja az optimalizálást, amíg az NV nem készít egy új programverzióhoz valót ebből.

    (#64) Derivel: A minimum sebesség is beleszámít ebbe, illetve a többi felbontás is. Így számoltuk ki mindig.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák