- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Fujifilm X
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #358 üzenetére
Nem 100% komoly volt a kollega kozzaszolasa...
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
válasz Petykemano #538 üzenetére
nem vagyok benne biztos, de az egyik esetben 95 celsius fölött volt a GPU( lol) ( Furmark) ahol már nem számított az hogy eldobja az órajelet,( ezt én nem látom a tesztben hogy mennyi) a hőmérséklet volt az elsődleges. A játék alatt pedig igyekszik kártya az optimális órajelet megtartani az alacsony hőmérséklettel, gondolom 75-80 fok fölött már ledroppol a kártya pár % órajelet ez alatt tartja ha tudja. Erre egy erős vízhűtés kellene ez tisztán látszik.
do3om: én mindkét cég esetében külön RT gyorsítót gyártanék, kimenet nélkül, kizárólag RT támogatásra. Aztán nem kellene kifizetni a felárát annak aki nem akarja, egyszerűbb/ olcsóbb lenne gyártani a VGA-t satöbbi...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #822 üzenetére
Mert azt a parancsgenerálási modellt, ami a DirectX 11 API alapját adja még 1996-ban írták az 1996-os igényekhez és hardverekhez. Lényegében ezért nem lehet ezt akárhogy működtetni. Toldozták-foltozták, de onnantól működik ez igazán, ahogy a Microsoft a DirectX 12-höz a nulláról újraírta (na jó nem a nulláról, mert ott volt az AMD prototípus kódja, de ez most mellékes).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #827 üzenetére
Mindegyik meghajtó többszálú. Nincs olyan, ami nem az. Az AMD is multi-thread, csak másképp paramétereznek, mert nem jó, ha az alkalmazás nem jut elég prociidőhöz, de ehhez a GPU-n belül is szükségesek módosítások, lásd Vega. Viszont magát az alapproblémát semmilyen driver, hardver, ráolvasás nem oldja meg. Az explicit parancsgeneráláshoz ki kell cserélni a nagyon-nagyon régi alapokkal rendelkező API-t.
A kernel driver szerver szálak aktiválása dinamikus. Általában fut valamennyi, és annak a többsége aktív. De ez nem oldja meg az alapproblémát, hogy a meghajtóval kell küzdenie az alkalmazásnak, hogy CPU-időhöz jusson. Ezért nem erőltették tovább az 1996-os parancsgenerálási modellt, és írtak egy teljesen újat a DirectX 12-höz. Ami nem működik, azt hasztalan erőltetni. Megpróbálták, mert 2009-ben reszeltek egyet rajta, de egyáltalán nem működött. Innen nincs logikus volt kukázni az egészet és újrakezdeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.