- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
V-Sync-el nem lehet VGA-t tesztelni. Azt mindig ki kell kapcsolni, ezt mindenki tudja. Aktív V-Sync esetén a GTX 1080Ti nem ment volna 60 fölé.
Különben is egy Freesync-es monitor esetében minek kapcsolná be az ember a V-Sync-et?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
A proji vásárlás külön tortúra. Gyakorlati tapasztalatokért legjobb, ha az ember külföldi fórumokat vizslat. De sokszor ott se talál az ember pont olyan projiról infót, amit kinézett magának.
A Wifi-s projektorokról az rémlik, hogy mindenki istenítette őket, hogy végre, nem kell kábelezni. Aztán a forgalmazó lehűtötte gyorsan a kedélyeket, hogy ezek alapvetően prezentációs célra vannak, nem filmnézésre, szóval tessék szépen csak elfelejteni őket Házimozi célra...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Raysen623
addikt
Nem az AMD van lemaradva hanem az NVidia méghozzá PC oldalon. Mai napig több olyan eljárás van ami PC-s GPU-kon nem támogatott. DX12-nél meg NV dolgozik Tier2-vel mai napig, tehát ő az aki több mindent számoltat le (de ez is csak elviekben) a CPU-val jelenleg.
Mint korábban is írtam: a GPU sebességnek és jobb tuningnak ára van. Zöldek a nyers erőre alapoznak, míg pirosak a tudásra. Kérdés mennyire fogják kihasználni a fejlesztők, vagy PC-n továbbra is marad a middleware tömködés és mesterséges hw igény növelé.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
félisten
Hát bocs, de ez hülyeség, ebből aztán nem tudod megmondani, milyen gyors lesz az asztali Volta, még maga Nv sem, mert van pár újítás, funkciók, amik még az X86 licenc miatt nem dőlt el, hogy mi lesz a sorsa. ( ez pedig a legfontosabb újításokat hozná, meglátjuk, remélem ABu majd cikkez róla, ha megszületett a döntés..)
A V100 professzionális felhasználásra készült, főleg a gépi tanulást célozza a Tensor magokkal, és a GPU nagy részét a Tensor magok adják, amik az asztali verzióba nem lesznek jelen vagy nem ilyen mértékben. Más lesz a felépítése, de ezt írják is a cikkben, ezért is ekkora a mérete.
itt láthatod, hogy a tensor rész mekkora helyet foglal a lapkában.. sokat...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
TTomax
nagyúr
Csakhogy ez nem jön le desktopra nagy valószínűséggel...a gamer Volta teljesen más alapokon lesz.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Ribi
nagyúr
Ez ház függő.
Ha szar a ház levegőztetése az nem a VGA hibája.
Segít ha kifele nyomja, de cserébe az a hűtés olyan mint a szervereké, hogy egy vékony "csőben" kell végignyomni a levegőt. Megoldható, de hangos lesz és kényszer szülte megoldás.
Vagy minden gyártó hülye, hogy custom hűtőt csinál?[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Lehet, hogy hatékony a gyári hűtés a meleg levegő eltávolításában, de kb. nem volt még egyetlen olyan sem, aminél ne lett volna jobb (kártyát hűvösebben tartó) és halkabb custom hűtő.
Többségük nem házon kívülre fújja a meleg levegőt, de még így is jobban teljesít, miközben a ház belső hőmérsékletét csak pár fokkal emeli. -
Cathulhu
addikt
Ha jól van beállítva a ház, és pozitív a nyomás bent, akkor a meleg úgyis kijut. Ha meg rossz a rendszer, akkor a blower miatt negatív lesz a nyomás és elkezd minden résen beáramlani a poros levegő, az meg úgyse jó. Nem a VGA hűtésére kell alapozni
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Raymond
félisten
Szoval nem jo a teszt? Akkor most mar nem fogjatok linkelni azt a Dirt 4 eredmenyt? Mert az is onnan van Egyebkent igazad van, minek betenni egy olyan jatekot amit ma is csak 687 ezren jasztottak egyszerre, kit erdekel. Lenyeg hogy a Dirt 4 benne legyen, nem?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az akkor jelent előnyt, ha PC-re ugyanazokat a shadereket rakják be. De ma HLSL 5.1 egy rakás függvényt fel sem ismerne a konzolra írt shaderekből. Ugyanez igaz a SPIR-V-re is.
Vannak már kiterjesztései az AMD-nek, amelyekre át lehet rakni a konzolra írt shadert, de ezeket többen csak kevés shaderre használják. Viszont van ellenpélda is lásd a Doom esetében, ahol ID tulajdonképpen a PS4 PSSL shadereit konvertálja majd fordítja SPIR-V-re, és az így kapott nem szabványos kóddal eteti a Radeonokat. Ugyanez igaz a Battlefield 1-re, amely AMD-hez az Xbox One HLSL shadereit konvertálja és fordítja le, ami szintén nem szabványos PC-n.A Microsoft ezt a különbséget fogja kezelni az év végén a shader modell 6.0-val. Ergo lehetővé teszik, hogy mostantól a PC-re ne kelljen külön shadereket írni, hanem egyszerűen le lehessen fordítani az Xbox One shadereit, és ez legyen a szabványos alap minden hardveren. Ezzel együtt a régi shader modelleket nyugdíjba küldik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
Nagyon egyszerűen azért, (konyhanyelven) mert az XO és a PS alacsony szinten programozható. Ott csak erre írod és optimalizálod szénné a játékokat... ráadásul az inkább hasonlít a DX12-re, és alkalmaz gyors kódokat.
Manapság láthatod, hogy még mindig mennyi DX11 játék van a tesztcsomagokban, és eleve csak kevés játék használja a GCN GPUOpen funkcióit, a gyors kódokat, konzolról áthozott funkciókat amikkel GCN erősebb lenne. NV meg DX11-re kihegyezett végletekig optimalizált hardvert rakott le.Ez az amit nem nagyon erőltettek 80%/20% részesedés mellett...
Az AMD meg balf.sz volt, és semennyi előnyt nem használt ki a konzolokból. Már rég megtehette volna a GPUOpen lépést, támogatva az egyszerűbb konzolportolást. Sokkal de sokkal erőszakosabbnak kellett volna lennie, már évekkel ezelőtt belekényszerítve az NV-t a GCN-be kb. Hiszen a konzolok diktálnak, nem a PC Gaming.
Ugyan csak vezetési hiba az, hogy nem a saját kapitalista érdekeiket nézték elsősorban. Sokkal előbb jött volna a Volta is. Vagy most olyan "konzol-szerű" játékok lennének, ahol a Vega simán a 1080Ti szintjén van.
-
#06658560
törölt tag
Mióta kijöttek a most gen konzolok, azóta ez a mantra. Meg majd a Mantle, mert mindenki azt fogja használni a konzolok is úgy programozhatók, aztán majd a DX12, mert egyszerű portolni meg egyszerű a kódot optimalizálni, meg a közös architektúra miatt majd mennyivel jobbak lesznek az AMD kártyák. Aztán az egész arra lett elég, hogy a Fury Mantle alatt 4k-ban utól érje a korabeli rivális NV kártyát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy milyen függvényt használnak a shaderben. Az SM6 preview alapján viszonylag rosszul futnak NV-n és Intelen ezek az intrinsic függvények: WavePrefixSum, GlobalOrderedCountIncrement, WaveBallot. A többivel nincs igazából gond. A fenti három intrinsic függvény is csak azért fut rosszul, mert Xbox One-ra vannak tervezve, így az Intel és az NV nem tudja jól mappelni a hardverre. Az AMD csak szerencsés, hogy sok szempontból nagyon hasonló a hardverük az Xbox One-hoz, illetve a WavePrefixSum esetében az a mázlijuk, hogy a GCN3-tól kezdve dedikált utasításuk van rá.
Hosszabb távon ez nem lehet gond, mert mivel a Microsoft elzárkózott az Intel és az NV javaslatai elől, így mindenki tudta, hogy az SM6-ban nagy változás nem lesz, tehát a fenti három függvényre is lehetett tervezni a 2018-as hardvereknél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Akkor nem nekem kellett volna írnod esetleg és megmagyarázni evidens dolgokat. Ált iskola alapfok, ha nekem írsz ,neked válaszolok alpári barátom.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
BReal
addikt
Biztos van, én nem értek hozzá.
Mindenesetre úgy emlékszek, anno a DX12 kapcsán mondták azt, hogy akár az is kivitelezhető lesz, hogy AMD és NV kártyát köss össze... Isten mentsen tőle. Nagyon remélem, hogy ebből semmi nem fog megvalósulni és mindkét gyártó inkább azzal foglalkozzon, hogy a drivereik minél kevésbé legyenek bugosak (pl. most a nem túl régi NV driverrel kifagy, illetve el sem indul a Watch Dogs 2, stb.), vagy pl. AMD oldalon ne kelljen annyit várni, hogy a teljes potenciált (vagy legalábbis nagyobb részét) kihozzák a kártyából a megjelenéskori állapothoz képest, mert ugyan nyilván van egy réteg, akit ez nem vagy kevésbé zavar (pl. engem sem), de biztos sok olyan van, aki pl. emiatt nem vesz AMD-t.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Nem fog, mert Abu szerint a Vega csodadriverrel körbehúgyozza majd a Pascalt és a Polarist is, és a visszapillantóban pislognak majd... az új játékokban. Ez ilyen buli, a Polaris csak egy állomás volt, úgy tudom csak kényszerből adták ki, mert megcsúszott a Vega. Vagy az új csíkszél gyakorlópályája volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- További aktív témák...