- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
VEGA-ra már egy béta drivert kiadhattak volna indulásra, mert ha már a bányászoknak is jutott egy bányász driver, akkor a VEGA friss tulajdonságait is kimérhatték volna a teszterek. Igy most ezek teljesitménynővelő hatása sem ismert és a kártya valódi értéke. Drága és sokat fogyaszt. Viszont ha ezek a friss fejlesztések müködnének élesben a driverben és a hardverben, az akkor az egész kártya teljesitményére és teljes fogyasztására hatással lennének. Meglehet a gyorsulás mellett az optimalizált müködés és kihasználtság a kártya teljes paraméterét megváltoztatná. Pozitiv vagy negativ irányba...
-
#00137984
törölt tag
válasz hobizoli #485 üzenetére
AMD videókártyáiban mindig jóval több shader müködött, de az Nvidia a kevesebbet is jól használta fel. Geforce 9600 GT volt az előző kártyám az Nvidia-tól (16 ROP), de az jó kis kártya volt azzal a 64 shader egységgel. Crysis-ban az 1280x1024 felbontásban alig éreztem lemaradást akkor a HD 4850 után (szintén 16 ROP). Tudom... ezt már egyszer felhoztam, és a HD 4850 a 800 shader-nek köszönhetően tényleg gyorsabb volt általánosan, de nem olyan látványosan tudtam a beállitásokat megemelni. HD 6850 volt csak képes nálam jobban futtatni a Crysis-t ezektől, az alig többet jelentő 960 shadert felhasználva, de az a Barts GPU meg jóval utána érkezett DX 11-es videókártya (32 ROP). Utána évekig megmaradt az AMD a 32 ROP mellett és a memóriavezérlő a 256 biten. Most ennyi hosszú év után végre feljöttek 64 ROP-ra, de minek ennyi tranzisztor a rengeteg shader-nek és nagy memóriavezérlőnek 2048 biten, vagyis két darab 1024 bites buszon. Ez a sok shader jelentősen megemelte a fogyasztását és a magas órajeleket visszafogta már az első Polaris GPU-n, de azon még csak 32 ROP volt és igy nagyon nagy volt a lemaradása. Most a 64 ROP meg van végre, és a VEGA-val felértek a GTX 1080-ra.
-
#00137984
törölt tag
Az R9 390X-et most nem akartam ebbe a szösszenetbe belekeverni, de már ezen is 64 ROP volt és 512 biten. Jelenleg is nagyon népszerű a játékosok köreiben. RX 470/480 és ezek refresh változatait hamarabb el fogják engedni és vesznek jobbat (GTX 1070 vagy VEGA 56).
[ Szerkesztve ]