Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darvinya

    titán

    válasz Hieronymus #29 üzenetére

    Dízel is egy Ottó motor.
    ADBlue, magyarán mikró por fogó, ami veszélyesebb, mint szén-dioxid/monoxid.
    Mikró por pont olyan, mint azbesztet lélegeznél be.
    Amúgy nem örülnék ennek a folyadéknak, mert VW botrány is mutatja, ez is csak műszeres mérés csalás segítő.
    Az, hogy csak illatosító szagát érzed, attól még levegőt többet nem kapsz.
    Kb. ez olyan, mint a szemetes lakást pukizd be AmbiPur-ral, hogy ne takarítsd ki a szemetet, inkább fedd el.

    Schuler888

    Tesla lufi már több éve kipukkant, nem véletlenül van már SpaceX.
    Itt az akku cella helyett az energia cella beengedésehozása váltja meg, de akkor fosszilis ágazat megszünne.
    Na…ezt senki nem vállalja be.

    Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Hieronymus #29 üzenetére

    Ezzel az a baj, hogy azt a részecskeszűrőt nem lehet csak úgy magára hagyni vásárlás utána, mint ahogy teszi rengeteg tulaj, aztán majd pár éves autó okádja a fekete füstöt. Elektromosnál ha már legyártották az autót, akkor nem nagyon múlik a tulaj hanyagságán a további szennyezés (max az élettartam végén amikor be kell gyűjteni az elhasznált akkut).
    A másik meg hogy ha már szépen kiemelted a benzines rossz hatásfokát, akkor a dízelről se feledkezzünk meg, ott is elég rossz.

    xsjado93: Nem Mo van jelentős lemaradásban, hanem a hidrogénes hajtás a többivel szemben. Drága előállítani, rossz a hatásfoka, nehéz szállítani és tárolni, ha áll a kocsi akkor is fogy az üzemanyagod.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák