- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- Milyen processzort vegyek?
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnoldito
senior tag
Én úgy gondolom, hogy a hidrogén cellás kocsikat azért nem erőltetik, mert sokkal több pénzt kell bele ölni mint az elektromosba. A felsorolt problémákat meg lehetne oldani, nem hülye gyerekek ülnek ott, csak az érdek nem ezt kívánja. Lehetne tenni kamionokba, 40 tonnastól mondjuk a 7.5ig kezdetben, az LNGs kocsikat is személyzet tölti, nem a felhasználó. HONDA "Aztán a helyzet az, hogy a Honda nem az európai piaci sikerekért küldi csatába az e-t, hanem azért, hogy meg tudjon felelni az egyre feltűnőbben idióta EU-s klímaszabályzásnak. Ennek ugye az az alapja, hogy 95 g/km legyen az átlagos CO2-kibocsátása a gyárak autóflottáinak, és ebbe az átlagba nulla értékkel számolják bele a villanyautókat. Sőt, eleinte kétszeres súllyal. Vagyis ha egy, az élettel köszönőviszonyban sem lévő norma szerint 7,8 litert fogyasztó :)))), 320 lóerős Honda Civic Type-R-t el akarnak adni, akkor kell valami, ami ellensúlyozza a 176 g/km CO2-kibocsátását. Mondjuk eleinte, a dupla szorzó miatt egy Honda e eladásával két Type-R-nek csináltunk helyet. Aztán már minden egyes Type-R után kell egy e. És a Honda még korrekt, hogy nem kvótát vesz valami villanyautó-gyártótól, mint a Fiat (FCA), hanem tényleg árulja is azt." Mivel hirtelen kell csökkenteni CO2 ezért így oldják meg, nekünk meg jönnek a tiszta zöld lózungal. A cikk jól leírja az elektromos autó gyártást, kicsit másképp mint te. "Elmentek a kilincsboltba, és megvették a két, ma létező leghülyébb kilincstípust, aztán az LCD méteráruboltban megvették a leghosszabb LCD-t műszerfalnak, de vettek kamerát a külső és a belső tükrök helyett is. És persze elmentek az akkuboltba is, a Panasonichoz, ahogy annyi más cég teszi." Aki gondolja olvassa végig a cikket. De ez igaz most minden elektromos kocsira. [link]
Nyílván az elektromos lesz a jövő, mert azt el lehet adni nagyon jó haszonnal és mire olcsóbb lenne ráfogjuk mindenre miért nem olcsóbb. Jó lehet marketinggel futtatni, hogy ettől megmenekülünk közben németben szén erőművel segítünk be a napenergiának. Én csak annyit mondtam az első hsz-ben is, hogy most kényszer szülte valami, ami a kvóta normák miatt van. De jelen állás szerint, és egy darabig így is marad, lehúzás. Ez a kis Honda e olyan 10M indul majd európában. Árulja el valaki, ki ad érte 15M mondjuk egy Golfért, ami tud lehet 300km? De Szegedre Pestről ne indulj meg, mert haza felé etetni kell, és vagy tudjuk tölteni per pill vagy nem. Budapesten meg jobban járunk ha tömegközlekedünk, legalább nem lesz akkora forgalom idővel. Lehetne itt napestig írkálni, ki mit gondol, de szerintem könnyelműen kijelteni, hogy ez a jó és más szar, úgy, hogy nem is foglalkoznak vele a gyártók hiba. Annó mikor megjelentek a dízel motorok a személy gépkocsiban, mindenki leírta, hogy az teherbe való, és ma meg több dízel fogy európában mint benzín.(Mondjuk már nem, de lényegtelen is)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen