Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    amíg a metró megállóban több, mint 10 percig tart bemondani, hogy baleset miatt nem jár a metró, addig nem a kommunikációs csatornával van a baj.

    mellesleg a bárcsak késnének a buszok, ahonnan én járok ott az egyik jóval korábban jön a következő meg késik, esetleg teljesen függetlenek a frissen kirakott menetrendektől, vagy napokon át kimarad ugyanaz a járat.
    a futár-on megjelenített adatoknak sincs sok köze a valósághoz, szerintem csak, vagy szinte csak a tervezett menetrendet jeleníti meg, pont nem az aktuális állapotot.
    amikor leáll a metró, azt is 5-10 percekkel előbb írja meg néhány online lap, mint a BKK honlapja, mikor újraindul, az meg talán meg se jelenik a BKK-n.

    szal úgy érzem, nem ez az alkalmazás választ el minket a kánaántól. persze ha ez az alkalmazés kell ahhoz, hogy rendbeszedjék a belső információáramlást, hovátovább a visszacsatolások miatt pontosabbak lesznek a buszok egyéb járművak, akkor legyen.

    de azért az megint agyrém, hogy folyamatos net kell mindenhez, és regisztrálni kell az értesítésekhez. az automaták miatt a cégeknek is regelni kellett. Vitézy social network-ot épít, vagy mi van? :)

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

Új hozzászólás Aktív témák