- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
"A problémát az adhatja, hogy programozható bejárás mellett az NVIDIA hardvereibe épített, bejárásra szabott fixfunkciós blokk semmit sem fog érni, olyan mintha ott se lenne, mert nem tudja elvégezni a feladatát a bedrótozott kód hiányában. Az AMD például ezt a feldolgozót alapból kihagyta az RDNA 2-ből, mert a Microsoft és a Sony alapvető igénye volt a programozhatóság, azt pedig fixfunkciós blokkal nem lehet megoldani."
Alapvetően itt van a probléma, és teljesen egyértelműen a Májkrémszoft a ludas. Az egyik gyártótól elvár egy programozhat megoldást a konzoljukba, majd PC-s környezetben kinyírja ezt a fejlesztést, olyan mintha az AMD-től azt várták volna, hogy tervezzenek 2 külön rendszert, egyet konzolra, egyet PC-re. A jó édes ...... Teljesen jogos a megkerülés.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.