Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alapz@j
tag
válasz adamklark #125 üzenetére
De miért kidobott pént normális minőségű dolgokat venni? A notebook-ot vásárló ismerőseimnek is mindig jó minőségű gépeket ajánlok, nyilván drágábban, de azután kikötnek a 100e forintos, tejfölösdobozból préselt példányoknál, mert nekik csak netezni kell meg szöveget szerkeszteni. Pár hónapig boldogok, hogy mekkora geci nagy bizniszmenek, hogy őket aztán nem verték át, utána meg csörög a telefonom...
-
alapz@j
tag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz adamklark #146 üzenetére
Mert egy bringát nem lehet napi szinten használni? Azért általában elég sokan használják, igen rendszeresen, főleg nagyvárosi közlekedésre. És itt most nem szuper extra bringákról beszélünk, átlagos gépekről. Nincs ebben semmi általánosítás, csak leírtam amit tapasztalok, Magyarországnak még kialakulóban van a kerékpáros kultúrája, sokat javult, de még messze elmarad a kerékpáros nemzetektől. Sokan úgy gondolnak a kerékpározásra, hogy kvázi ingyen van, mert nem kell tankolni, épp ezért minden garast sajnálnak amit bringára kell költeni, majdhogynem függetlenül az anyagi helyzettől, nem a pénztelenség az oka, hanem sajnálnak rá költeni. Még mindig elég masszív ez a réteg, persze a helyzet javult sokat és van fény az alagút végén.
Nyilván mindig az igényeknek megfelelően kell választani, ebben segítenek a szakemberek.
Az a világ már sajnos régen elmúlt, hogy Németországban lakat nélkül hagyod a bringát és nem lopják el, ez már nem csak magyar sajátosság. Való igaz, a 90-es években meg még talán a 2000-es évek elején is tényleg kupacokban láttam én is lezárás nélkül bringákat, egész komoly bringákat is Németországban, Ausztriában, ma már ott is óvatosabbak, felhígultak a népek, jobban kell már ott is figyelni.#157 Elf
Nem teljesen értem, hogy hova akarunk kilukadni? Az, hogy valaki igénytelen, szíve joga, senki sem azt állítja, hogy egy gagyi biciklivel nem lehet eljutni A-ból B-be rövidebb távokon, viszonylag sokáig. Egy bringa sokat kibír, amikor már lóg a bele, lötyög mindene, még akkor is valahogy elgurul, van aki a szövetig koptatja a gumikat, a fém magig a fékbetéteket, és ahogy írtad is, addig nyújtja a hajtást amíg már az összes fokozat használhatatlanná válik, vagy épp darabokra esik és mozgásképtelenné válik. Ettől még nem gondolnám, hogy ez a helyes út, csak mert alig költ a bringára, ahhoz képest, mint aki egy normális minőségű bringát rendesen karbantart. Azért hiába egy viszonylag olcsó és egyszerű közlekedési forma a kerékpár, mégiscsak egy közlekedési eszköz, felelőtlen dolognak tartom, hogy valaki egy majdnem széteső lommal közlekedjen pl városokban. És sajnos ilyenre is számos példa van, én is sokat látok, nem csak az ismerősöd az egyetlen. Ha rajtam múlna, a kerékpárokra is bevezetném a kötelező műszaki vizsgát, legalább is azokra amikkel nagyvárosokban közlekednek.A másik része meg a használati élvezeti faktor, azért az sem mindegy, hogy milyen minőségben jutsz el A-ból B-be. Milyen hajtás hatékonysággal, mennyire jó fékekkel stb? Egy jobb bringával sokkal élvezetesebb a kerékpározás, sokan azért nem költenek bringára, mert el sem tudják ezt képzelni, hogy mennyivel gyorsabb, jobb egy minőségi kerékpár.
Nem azt mondom, hogy az ismerősödnek feltétlenül 300 ezerért kéne kerékpárt vennie, de azért nem ártana ha kipróbálna egy normálisabb bringát is, és legalább eljutna addig gondolkozásban, hogy van felelőssége a kerékpáros közlekedőnek is, nem biztos, hogy jó dolog mindenféle lommal közlekedni, csak mert épp még gurul.A kérdés az volt fentebb, hogy linkeljek egy olyan elektromos bringát ami megüti a minőségi, nyugodt szívvel ajánlható szintet. Ez pedig kb az a szint amit linkeltem is, 700K környéke elektromosban. Ennyi az ára, ez van. De mutattam olcsóbbat is, pl a Neuzert, egyszerűbb felépítésben 350 környékén. Vagy ott van a kettő között egy decathlonos bringa. Azzal is el lehet azért közlekedni, de nyilván nem adja azt az élményt mint az egyel magasabb szint.
A 700 ezres elektromos bringa amúgy nem egy extra valami, teljesen átlagos bringázásokra lett kitalálva, nem feltétlen a profi szintre. A 700 ezres elektromos bringa alapja egy kb 300 ezer ft-os gép. Ebben nincs semmi extra, ennyi ma egy értelmes, jó minőségű kerékpár.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen