Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Narasim #108 üzenetére

    Rém egyszerűen tudod reprodukálni a tesztben szereplő Predatorok terhelését. Ugyanis az aktuális AIDA64 verziót használtam a CPU, az adattárak és a GPU terheléséhez is. Először 50 percig a CPU és az adattárak mentek, utána még vagy 50 percig melléjük a GPU terhelés is.

    Egyébként sokan jönnek ezzel a dologgal, hogy "fűtőprogramokkal" kell hőterhelést mértni mert az a tuti és akkor játékban sem hal meg. Ennek csak annyi igazságalapja van, hogy a fűtőproggi jobban terhel mint a játék. Az arányok viszont eléggé nevetségesek. Leginkább ahhoz hasonlítanám, mint hogyha egy 120 kilóra tervezett széket 150-200 kilóval terhelnének, és ha összeroppanna, akkor kijelentetnék, hogy bizony ez egy teljességgel rossz, semmire sem használható eszköz.

    Most, a notebookoknál nem tettem, meg de nemrégiben, a Radiumtól kapott asztali gépen megnéztem, milyen az AIDA64 fent leírt terhelésének fogyasztási viszonya a ma legjobban terhelő játékokhoz viszonyítva. Nos, kérem annál a gépnél a Merto Last Light éppen 300 watt alatti terhelést hozott, míg az AIDA felment 340 fölé. Ráadásul nem minden esetben igaz, hogy a legújabb játék kimaxolt grafikával eszi a legtöbbet. A Metro LL esetében kicsit visszavett grafika és ezáltal magasabb FPS érték nagyobb terheléshez vezet. Anno, amikor 3D Markkal mértem a csúcsterhelést, akkor sem a legösszetettebb, legkisebb FPS értéket produkáló szakaszban, hanem éppen ellenkezőleg, a nagyon magas FPS-se szakaszban jöttek a maximumok.

    Anno a Furmark+Prime párosszal jó 50%-kal vagy még többel is a bármilyen reális, játékban elérhető fogyasztási szintre fel lehetett menni. Most már ezellen védekeznek a VGA driverek, úgy rémlik, 10-20%-os többlet érhető el velük,

    [ Szerkesztve ]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák