Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz Badboys #27 üzenetére

    :R Bocsáss meg de ez a tipikus funkcionális analfabétizmus;

    -érdemes elolvasni a garanciális feltételeket; ott eleve kizárják a törött LCD-t a garanciális kötelezettségek alól
    -érdemes telefonon tájékozódni a márkaszervizben mielőtt feladod
    -lehet a Toshiba notikra "no problem" garanciát vásárolni, akkor is javítják/cserélik a géped, ha a kocsival átmész rajta
    -ami a drivereket illeti; meg lehet vásárolni előre telepített operációs rendszerrel is a gépet azon rajta van minden ami a boldogsághoz kellhet. (persze ez plusz pénz)
    -ha oprendszer nélkül vásároltad meg a gépet, és a gyártó által támogatott rendszert teszel fel, akkor érdemes megint csak a használati utasításban (általában digitális) utána nézni a support-nak. Itt le van írva, hogy a Toshibának van egy TEMPRO nevű szoftvere amit ha feltelepítesz és van élő internet kapcsolat a gépen, akkor az mindent leszed a gépedre amit tartalmazna az operációs rendszerrel vásárolt gép (még a 30 napos Office-t is lerántja és fel is telepíti)

    Szóval nem szabad elveszettnek lenni ebben a "szakmában" mert ha minden kötél szakad, akkor meg itt a Prohardver! ANKÓ topicja, ahol nincsen olyan probléma amit ne oldanának meg a lelkes fórumozók.

    Remélem a jövőben hamarabb tudunk majd segíteni, minthogy kellemetlen tapasztalatod legyen.

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Új hozzászólás Aktív témák