Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor.79

    aktív tag

    válasz MaUser #40 üzenetére

    Erre hoztam az offline példát: amíg a vevő keresztülmegy az áruházon, ezer más termékbe botlik, és jóval nagyobb eséllyel vesz azokból (tehát a bögre mellé egy füzetet, egy akciós sonkát, egy újfajta teát), mint egy webshopnál, ahol bögrére keresel, és csak hasonló bögréket ajánl az algoritmus, akkor végül csak ezt fogod megvenni.

    Térjünk át arra, amit te írtál: veszel egy tyúklétrás bögrét a kocka barátodnak. Amikor legközelebb visszamész a boltba, megint ilyet fogsz keresni? Hisz neki még megvan, nem olyan fogyóeszköz ez, mint a banán. Valószínűleg a másik barátodnak veszel valamit. Ő is kocka? Nem biztos, lehet, hogy kertész. Akkor a tyúklétrás bögréket hiába ajánlja neked a rendszer, nem fogja értékelni az illető, neki valami virágos kell.

Új hozzászólás Aktív témák