Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Teljesen passzív, ipari célú MSI minigép a Tiger Lake-UP3 platformon
ph A két kijelzőt kezelő, többféleképp bővíthető vasat az Intel OpenVINO MI fejlesztőkörnyezethez ajánlják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz FattyDove #181 üzenetére
Na de várjál, akkor ilyen logikával az EV pont ott nem terjedne el soha, ahol a leginkább kímélné a környezetet. A nagyvárosokban. Hiszen ott a lakosság elég nagy hányada lakásokban él és a panelos az azért nem vesz EV-t, mert csóró, ő meg hiába nem csóró: [link] ugyanúgy nem vesz, mert garázsa nincs, az elosztót meg nem fogja lelógatni a belvárosban a 3. emeletről.
De random ledobva Manhattanbe a google kisembert, ezekben az ingatlanokban sem a csórók laknak [link] mégsem tudják hol tölteni az EV-t éjszaka.Én továbbra is azt mondom, hogy amíg a kutakon nem lehet 5 perc alatt minimum 100 km-t beletölteni, addig beszélhetünk bármiről. Meg addig is, amíg 10 villanyautósból 8 olyan burokban él, hogy még a mai napig azt puffogtatja, hogy az EV-t otthon töltöd, mi itt a baj. Ez ugyanaz, mintha azt mondanám, hogy hülye mindenki aki télen a jeget/havat takarítja az autóról, garázsban kell állni, mikor rossz az idő.
Amúgy még ez az 5 perc=100 km is elég harmatos lenne, mert aki tegyük fel városon belül oda-vissza elautózik egy nap 50-60 km-t, az eléggé morcos lesz, hogy minden nap kötelező program a villanykút.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen