- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z10N
veterán
válasz #06658560 #16 üzenetére
Ha a nem megfelelo hutes miatt megsul akkor teljesen mindegy. Szoval nem az uzembiztonsagon volt a hangsuly. Amugy meg ha az elozo verzional vizhutes volt miert nincs nagyobb hotermelesnel is? Egy elektromos autonal meg igen is szamit az a fel KW, mivel mindenhol sporolni probalnak ahol csak lehet.
Ui: Ezeket a kerdeseket meg ne nekem tedd fel. Nem tervezek autokat. Ha igy lenne nem kerdeztem volna.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
tecsu
addikt
válasz #06658560 #66 üzenetére
Még messze van a ténylegesen autonóm vezetéstől egy jármű a közutakon.
Persze Kaliforniában, szépen felfestett utakon összegyűlik a sok kilométer, de az még nem azt jelenti, hogy az autógyár büszkesége végig tudna evickélni - mondjuk - Rómán csúcsforgalomban, mert arra még - sajnos vagy nem - néhány évtizedig képtelen lesz.https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
-
tecsu
addikt
válasz #06658560 #72 üzenetére
Marketingvideókat magamtól is találok sőt, kéretlenül is felbukkannak.
Többet érne olyan link, amiből kiderülne, hogy tényleg képesek autonóm vezetésre a járművek, normál és nem megrendezett, illetve szűrt körülmények között.
Sajnos ilyet nem találni, hiszen a rendszer még nem képes erre.https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
-
tecsu
addikt
válasz #06658560 #75 üzenetére
Nem tudom, hogy a vágásokat észrevetted-e, illetve azt, hogy semmiféle jegyzőkönyvi adatok el nem hangoztak vagy egyáltalán bármilyen statisztika bemutatásra került?
Ma leginkább úgy történik egy "önvezetési" teszt, hogy előre felmérik az útviszonyokat és egy csapat kiválasztja, megtervezi a teszt útvonalát, ahol akár több lehetőség is van, persze.
Nehézsége miatt kihagyják azokat a részeket, ahol rossz a felfestés, esetleg újrafestik, odébállnak autókkal stb.
Van olyan is, hogy ezeket direkt beleveszik a tesztbe, figyelve a szenzorok érzékelését és a gép döntéseit, később kielemezve azt, felkészítve a jövőben hasonlókra.
Van olyan teszt is, ahol szuverén döntést hoz a gép A-ból B-be, de itt is körtültekintően határozzák meg A-t és B-t, illetőleg ekkor fordulnak elő a balesetek egy elütött lepkétől, havas táblától, lekopott felezővonaltól stb. Még a jelenlegi legfejlettebb rendszer, a Googlé is.Ha tudsz olyan tesztről, ami valós forgalmi körülmények között integrált és tényleg önálló és balesetmentes, akkor lássuk a linket! Sok ilyen és sokféle kellene természetesen ahhoz, hogy egyáltalán komolyanvehető legyen a forgalomba engedés ötlete.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest