- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
Annak már volt egy tesztje az űrben, igaz, valódi műszaki egység nélkül. Idén a mentőrendszert is tesztelték repülés közben, de csak egy makettel, ejtőernyő nélkül. (valamiért nem tudom teljes értékűnek tekinteni az ilyen teszteket)
Szigorúan saját vélemény, de számomra eléggé pénzlehúzás dolog, hogy így tesztelik az Oriont, míg a Kereskedelmi Személyszállító program két résztvevőjénél nincsenek ilyen plusz körök...
Nagy esélyekkel sok minden alakul másként, ha a NASA már az első terveknél tiltakozik a hajtóműves leszállás ellen.
Szvsz az egész "tengerre akarunk visszatérni" dolog egy óriási öntökönlövés. Úgy, hogy az Orion és a Starliner is eredetileg képes lett volna szárazföldre visszatérni, ez egy tiszta agyrém követelmény lett. Mintha akarattal gáncsolná saját magát a NASA...
Akkor talán más mentőrendszer irányába indulnak el, talán az a robbanás is elmarad.
Azért valljuk be, hogy bármilyen rendszerben benne van a hibalehetőség. Adott esetben a sima Draco hajtóművek hajtóanyag-csőhálózata is úgy járhatott volna, mint a C201 SuperDraco rendszere...
Egyelőre olyan tesztek hiányoznak még mindkettőnél, amire továbbra sem lehet valódi menetrendet tervezni...
Ez viszont az a helyzet, amikor Musknak csendben kellene maradnia, és nem belengetni szeptemberben, hogy márpedig 3-4 hónapon belül indulhat a SpX DM-2...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.