Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz MongolZ #123 üzenetére

    Szerintem add vissza a diplomád, ha tényleg mérnök vagy.
    Más is mérnök itt, mégse kérkedik vele, főleg úgy, ha tudja, hogy nem ért az adott területhez.

    Amit állítasz, nettó butaság, és akkor még szépen fogalmaztam, mert ezzel egy nyilvános fórumon másokat félrevezetsz.

    Amit állítasz a különböző tömegű testek ütközéséről, az addig állja meg a helyét, amíg egyforma (szilárdságú) anyagokról beszélünk, amik egyforma kialakításúak, formájúak.

    Jelen esetben, amikor egy modern autó töréséről beszélünk, ennél sokkal több dolgot kell figyelembe venni, amit a mérnökök meg is tesznek, már a tervezés alapjaitól fogva. Adott esetben egy régi autónál - ami 1,5 tonna, de még nem helyeztek nagy hangsúlyt a tervezésnél a tervezett gyűrődési zónákra, nem használtak nagy szakító szilárdságú acélokat, nem old le a pedál, a kormány ütközéskor - sokkal nagyobb eséllyel sérülsz ha ezek ütköznek, mint egy 1 tonnás modern autónál, ahol kiemelt figyelmet fordítanak a tervezett gyűrődési zónákra, az ultra magas szakitoszilardsagu acelok használatára, a motor, váltó, pedálok, kormányok tervezett helyre való elmozdulására, és még sorolhatnám, hogy milyen módon próbálnak még a biztonságon javítani.

    Amennyiben ezután is kétségeid merülnének fel a témában, akkor keress meg egy szakértőt, akinek ez a foglalkozása, vagy olvass utána a szakirodalomban.

Új hozzászólás Aktív témák