Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MongolZ
addikt
Nem kérkedek vele egyáltalán, te hoztad fel, én csak válaszoltam. Nem kell senkit megkeresnem, értek hozzá.
Kb. 30 éve tervezik a gyűrődési zónákat, ~50 éve kapcsolnak szét a pedálok, a kormány, stb. Ezek már rég nem problémák. Nézd meg a 2000-es évek elején készült autók töréstesztjeit. Ezek már lassan 20 éves autók!!! Pl: Honda CR-V, Audi A4, Subaru Legacy, Volvo S40...
Miért jössz a régi autóval? Miért kellene a 1,5 tonnás autónak réginek lennie? Mai autókról volt szó.
"Amit állítasz a különböző tömegű testek ütközéséről, az addig állja meg a helyét, amíg egyforma (szilárdságú) anyagokról beszélünk, amik egyforma kialakításúak, formájúak."
Mint leírtam, azonos korú autókról beszélünk (miért is beszélnénk régiekről???). Innentől kezdve közel ugyanolyan anyagokat használnak, közel ugyanúgy tervezik a gyűrődési zónákat, stb.
Érdekes, hogy jellemzően azok az emberek pattognak ezen a témán, akiknek kis autójuk van. Nincs ezzel semmi baj, nekem is volt, és biztos, hogy lesz is, a mostani sem nagy (4,6m, 1230 kg, 10 éves). De onnantól kezdve, hogy egy hasonló korú, mondjuk tegyük fel Suzuki Swifttel ütközök (a régi Swift és az én autóm is 3*-ot kapott az IIHS-en), ahol a sofőr előtt van mondjuk 1 m gyűrődési zóna, míg előttem 1,5 m, és kb. 1,5x olyan nehéz vagyok, nincs miről beszélni. De írhattam volna ide Opel Corsa B-t, Nissan Micrat, akármit, max az arányok változnak egy picit. 50 kmh-s frontális ütközésnél 10kmh-s sebességgel haladok én tovább, azaz lassultam 40 kmh-t, míg a sorstársam 60 kmh-t. A lassulás ideje ilyen jellegű ütközésnél nagyjából ugyanannyi. Kire hat több erő? Kinek szakad le előbb a lépe?
[ Szerkesztve ]
-
MongolZ
addikt
"Amit állítasz, nettó butaság, és akkor még szépen fogalmaztam, mert ezzel egy nyilvános fórumon másokat félrevezetsz."
Én meg úgy gondolom, hogy nem árt, ha az ember tudja, hogy amikor kicsi, könnyű autót vesz, egy ütközés során mire számíthat. Pontosan te vagy az, aki félrevezeti az embereket, mert csak és kizárólag a csillagos értékelésekből indulsz ki. Régóta "ismert", hogy a csillagos osztályozások ~100kg-os sávban számítanak igazán.
Mondom még egyszer, ne értsd félre: nincs ezzel semmi baj, egyszerűen ezzel tisztában kell lenni, el kell fogadni, és kész. Elhiszem, hogy jó magadat álomvilágba ringatni, de azért attól még nem lesz igaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook 17 G6 17.3" FHD IPS Xeon E-2286M RTX 3000 32GB 512GB NVMe DVD író gar
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független hibátlan 2024.12.13.
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS érintő i5-10310U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ELADÓ 8GB DDR4 M471A1G44CB0-CWE Samsung laptop memória
- Asus 22"-os FHD monitor kiárusítás!!! AkciÓ!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest