Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    "heterogén multiadapter"

    Szerintem pár techdemón kívül semmi nem fogja kihasználni rendesen, mert manapság nem költenek az optimalizálásra és a tesztelésre túl sokat, ez meg egy olyan funkció, ami nagyon komoly és nehéz fejlesztést igényel és mellé még nagyon újszerű is és ezt nehéz és drága lenne kitesztelni. Egy igp pedig nem hoz annyit a konyhára, hogy muszáj legyen bevállalni.

    Talán azt tudom elképzelni, hogy valami nagyon független dolgot kipakolhatnak oda, hogy az ott ellegyen magában, de ennyi. Fizikát vagy ilyesmit, ami mondjuk a jobb többmagos processzorkezelés miatt nem biztos, hogy szükséges lesz.

    Ez programozásilag egy rémálom kategória egy komoly játékszoftvernél. Iszonyatosan nehéz és sok munka, relatíve apróságért. Ennél többet lehet kihozni belőle, ha ezt a pénzt és időt az optimalizálásra költik meg a tesztelésre.

    Ehhez képest az SLI vagy a CF kb 1+1 szint, és még azt sem sikerül mindig jól megcsinálni...

    [ Szerkesztve ]

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz Morph76 #111 üzenetére

    Ha alacsony szinten nézzük, akkor ahogy megírják a programot, úgy fog működni.
    Ha ezt elfedi az api, akkor pedig az apin múlik.

    Azért nincs rá egzakt válasz, mert attól függ, hogy milyen programot írnak rá.
    Az összeadódás már eddig is lehetséges lett volna, hiszen semmi akadálya nem volt, hogy két kártyát külön vezéreljenek, és bármelyiket teljesértékűként használják, ezek között adatot is lehet megosztani, csak éppen nem volt kialakítva az ehhez szükséges háttér és mindkettő egy memóriába dolgozott.

    Ha elég alacsony szinten hozzáférsz, vagy az api támogatja, akkor semmilyen elméleti akadálya nincs a dolognak.
    El kell dönteni, hogy a több memória megéri-e az adatkonzisztencia megtartásához szükséges többlet teljesítményt.

Új hozzászólás Aktív témák