Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz marcee #13 üzenetére

    Igen én is úgy tudom, hogy a legjobban tanulható. Persze gondolom azért ez se könnyű.
    A farok rotor hiánya sokmindenben megkönnyíti a helyzetet.
    Azért azt elég nehéz belőni pontosan. Annélkül meg folyton elpörög ha csak kicsit is a gép a tengelye körül. Na úgy már nehéz irányítani, hogy egyik pillanatban még feléd néz a heli, 10 másodperc múlva meg már fordult vagy 140 fokot... :)

    Nekem is külön forgózsámolyt kellett építenem, hogy be tudjam lőni a farkát. Másképp egyszerűen nem sikerült.
    Csináltam egy forgó talpat. Ráerősítettem a gépet, aztán hadmenjen. Addíg tekergettem, állítgattam, amíg be nem állt stabilra. Onnantól minden lökés tökéletes volt. Magától beállt vonalba. Valójában a gázkar alatti trimmer állítása nem is volt elég. Még a bal felső részen levő potit is használni kellett, hogy tökéletes legyen a beállítás.
    De ugye, mint írtam is, nekem épp elég nehéz volt a levegőben tartani, nemhogy közben a timmert meg a potit is állítgassam : )

    Szal ha vesztek egy 3D-s gépet majd, szerintem az első, egy ilyen forgótalp építése. Ott belövitek a farkat, aztán kész, utána már simán tudnátok irányítani, mint ezt a koaxot!

Új hozzászólás Aktív témák