- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Legion Go: kézikonzol a Lenovótól
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Magyar igen , 2016-os modellévű, már a Composition Media 2. generáció az első firmware-rel, gondolom ettől bugos.
Hallom a villanymotor hangját, hogy felnyitja az emblémát a kamerának, ezért gondolom, hogy szoftveres lesz a hiba. Radar nincs benne, csak a kamera - nagyon jó, a tükröt nem is nézem, már amikor működik (10-ből kb. 9x OK).
Gyári navim sincs, szeretnék majd bele AppConnectet.@#47, focvis: összeszámoltam, ez a 19. autóm, 16-nak a rendszámára is emlékszem, 3 esetén csak a betűkre.
[ Szerkesztve ]
-
Janika-1982
tag
Bocsánat már,de ez mobiltelefonos portál-oldal.
Nincsen szükség autó-tablet dolgokra.
Van bőven mit írni telefonokról-hírekről,meg ami kimaradt régi telefonokról tesztek.
Nagyon szívesen olvasnék ilyenekről+szerintem más is rajtam kívül. -
petipetya
nagyúr
válasz Janika-1982 #54 üzenetére
Pedig van rá szükség, például sok olvasóval együtt engem is érdekel.
"nincs rá lezsóidő"
-
#84490496
törölt tag
Egy kis hatterinfo: a kijelzot bian gyartjuk az alpine-ban es a felbontasa 800x600.
MIB sor. Seat,VW,Skoda termekek es 7 kulonbozo valtozatban keszulnek.
-
macskea
őstag
Ha 60e kilométernél még csak a második olajcserét csináltatok, nem lesz hosszú életű az a motor. Mindenképpen állj át a maximum 20e-s ciklusokra, különben nagyon zsebbenyúlós javítás lesz a vége. Nekem is 30e-s a Peugeot, de a szervizben az első alkalommal mondták, hogy ezek a számok azoknak a flottamenedzsereknek szólnak, akiknek csak az a fontos, hogy minél kisebb karbantartási időkiesés és költséges mellett tudják üzemeltetni az autókat HÁROM évig. Annyit meg akkor is elmenne, ha semmit nem csinálnál vele. Viszont ha magánszemély vagy, és több mint 100-150e kilométerben gondolkodsz az autóddal kapcsolatban, hanyagold ezt a 30e-s ciklust...
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
Burt1793
veterán
2 literes turbódízel, mivel egy év alatt ment bele bő 50 ezer km, sejtheted, hogy városban nem ment sokat, fél évente egy olajcsere bőven megfelelő, 4 éves korában lejár a garancia, jön az új autó, munkaeszköz részben. Eddig mindegyik kibírta a 200 ezer km-t. Sajnálom az új tulajt, de ha negyedévente cserélem az olajat, akkor is összefossa magát a turbó, befecskendezés, kettőstömegű. Sőt, mivel városban nincs sokat hajtva, ezért ez a 200 ezer km országút autópálya nem is veszi igénybe annyira, talán jobb állapotban van egy ilyen autó 4 évesen, mint egy ugyanilyen 150 lovas VAG motorral szerelt, 80 ezer km-rel városi használattal. A miénk nincs minden nap használva, amikor viszont megy, akkor sokat, ergó kb fele annyiszor kell hidegen járnia, ami a legrosszabb neki, a start stop se lövi ki olyan sokszor stb-stb.
(#65) brumi1024: Pontosan, és szerintem pont erre az esetre értik a 30 ezret. Amúgy ki tudja írni az autó fedélzeti rendszere, ha új olajat szeretne. A 30 ezresnél is szólt, de asszem hamarabb is tud, nem csak a kilométer értékét nézi.
(#63) Fakirr1: Köszönöm, kíváncsian várom.
[ Szerkesztve ]
-
macskea
őstag
válasz brumi1024 #65 üzenetére
Részben ezért tűnnek a mai motorok sokkal megbízhatatlanabbaknak, mint a régiek, pedig ez nem feltétlenül van így, illetve ahol igen, az is inkább valamilyen blőd tervezési hibának, vagy elégtelen karbantartásnak tudható be. Nyilván az említett autópályás használat a lehető legjobb, ami az autóval történhet, de én biztos megtenném magamnak - és az autómnak - azt a szívesseget, hogy sűrűbben cserélgetném az olajat. Vagy a következő tulajnak, ha úgy tetszik.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
Gabesz87
addikt
Jók ezek a tesztek! Én lehet nemsoká váltok egy új Renault Megane-ra, szívesen olvasnék egy ilyen tesztet az R-Link 2-ről
-
Mercel
senior tag
válasz gepardlacee #24 üzenetére
"Vagy egy Windows 10 Mobile -os telefon mit csinálna a fedélzeti rendszerrel?"
Tönkretenné
Marcel
Új hozzászólás Aktív témák
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Napelem
- LEGO klub
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Parfüm topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Robot fűnyírók
- Mazda topik
- További aktív témák...
- WD BLACK SN770 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5150-4850 MBs - Eladó!
- iPad Pro M2 (gen) 512GB wifi 11" ÚJ 2025.04.10. Apple Care+
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- DELL rack keret 1000 mm mély 24U magas eladó
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR