Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #724 üzenetére

    Gondolj a PCF-re. Szerinted hogyan rakták bele a játékokba, ha csak pár hardver támogatta anno? Egyszerűen. Ha a GPU nem támogatta, akkor ki sem lett adva a rajzolási parancs. Pontosan ezt a modellt dobta el a DX10-nél az MS. Mindent kőbe véset. Vagy tud a hardver mindent, amit a DX megkövetel, vagy semmit. Ez nagyon jó modell, mert a fejlesztőnek elég ismernie az API-t, és a hardverrel nem is kell törődni, mert követelmény, hogy menjen a kód. Most azért van szükség változásra, mert a gyártók jövőképe nagyon eltérő. Egyrészt jönnek az ARM-os cégek, másrészt az NV az ARM-mal képzeli el a jövőt, míg az AMD az x86/AMD64-gyel. Ez összeegyeztethetetlen. Az NV például licenc hiányában képtelen támogatni az AMD PRT eljárását. Lesz egy sajátjuk ARM-hoz igazítva, amit nyilván az AMD nem tud támogatni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák