Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz gbors #43 üzenetére

    Okként ugyanarról beszélünk, csak máshogy fogalmaztam.
    Pénz.

    Ha 10000x annyi usert érint nyilván több a bevétel.
    Aztán lehet más jellegű bevételnövelés is... marketing alapú, stb... csak azokat nehezebb számszerűsíteni, hogy mennyit hoznak azzal szemben amit visznek.

    És még van az az eset is amikor vmi hoz a konyhára de mégsem tesznek bele pénzt. Mert épp nincs... vagy más szempontból döntenek, stb...

    Szóval a lényeg, hogy a többi következtetésed szerintem téves. Attól, hogy valamit nem csinálnak még nem biztos, hogy drága/nehéz/stb... akárhogy nevezzük a költség oldalt.

    szerk: Eleve a DX12 fejlesztést most meg tudod mondani előre, hogy „drága”-e vagy megéri majd?
    Nem. Tudjuk, hogy több minden kézzel kell megírni, optimalizálni 30hw-ra, stb… tehát a költség nagyobb.
    A megtérülés? Lehet, hogy 3x gyorsabb/szebb/jobb lesz a game és annyian megveszik, hogy megéri. De az is lehet, hogy nem lesz 3x szebb….
    vagy az lesz, de nem veszik meg többen…

    És az egymásra hatások is játszanak amit fentebb írtam le. Első körben nem éri meg, de második körben már muszáj beletolni a munkát mert különben éhenhalsz, mint fejlesztő. Stb…

    De ez nem új dolog. Minden piacon normális, ciklikus működési modell.

    [ Szerkesztve ]

  • sb

    veterán

    válasz gbors #80 üzenetére

    Így nézve egyetértünk.
    Szerintem is az - ahogy egyébként szvsz minden olyan hülyeség amit nem használnak ki az új apikban és látványosan jobb lehet tőle egy engine/játék.

    Csak az érvet írtam le ami alapján gondolkodhatnak.
    Racionális, de ettől még butaság, avagy rossz döntés.

    Az a gond, hogy mindenki saját koordinátarendszerben gondolkodik és általában egy adott időpillanatra... vagy legalábbis kisebb időszeletekre.

    1. Pl. van egy DX11 engine-ed. Megy, veszik. DX12-höz ki kéne dobni a felét, nagy extraköltséggel újraírni. Jobb is lenne, valószínűleg meg is érné... de bizonytalan mennyivel. Kihagyod.
    2. Egy új szereplő máshogy nézi: nulláról indul, mondjuk azonos költség kifejleszteni DX12-re mindent mintha DX11-re menne. Vagy legyen mondjuk 1.2X vs X. X-el spórolnál, de igazából mindegy, mert aztán újra kéne írni 0.7X-ből az egészet előbb-utóbb. Megírod full supporttal.
    3. Harmadik lépésben viszont már a régi motoros is elgondolkodhat rajta, hiszen megjelent egy új játékos. mindent támogat, jobban viszik az engine-t. Hiába volt kisebb költséged az elején most esik a bevétel így jobban jártál volna talán nagyobb költséggel de növekvő bevétellel.

  • eight

    senior tag

    válasz gbors #90 üzenetére

    "Te melyik alternatív jövőből univerzumból jöttél?"

    Tessék, kijavítottam neked :B

Új hozzászólás Aktív témák